BOARD IS MEEGENOMEN DOOR IEMAND OP IJMUIDEN (DONDERDAG 12-07-2007)

djb

Juli 13, 2007, 13:02:28
edit2Rapporteer  
beste boarders, ListenToMe

ik was gister aan het varen op ijmuiden en ik had twee boards bij me dus wisselde ik af met varen.
wat nu het geval is is dat mijn custum made boardje is mee genomen door iemand. ThumpDown

Ik baal heb ik eindelijk mijn boardje af is ie mee genomen door iemand, en niet afgegeven bij cafe of reddingsbrigade ofzo omdat iemand dacht dat ik hem vergeten was ofzo.

graag wil ik hem terug!!!!!!!!!!!!!
kenmerken zie foto er is maar 1 board die er zo uitziet dus als iemand hem ziet of heeft geef ff een belletje

Van de onderkant heb ik geen foto die is geel met de letters BOUBLEJBOARDS

06-49305180
daanbanaan

Antwoord #1 Juli 13, 2007, 18:16:39
edit2Rapporteer  
jah dit is echt de waanzin, komen we terug van een lekkere sessie ....board weg..
wat ik me wel kan voorstellen dat iemand m mee genomen heb met de gedachte van
"goh iemand is zn board vergeten" laat k m maar meenemen maar AUB meld je dan ff

Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #2 Juli 13, 2007, 18:37:16
edit2Rapporteer  
Ben wel niet de slimste maar ik zie echt wel een onderkant van een boardje. :Smiley
Ben je die linkse dus kwijt lijkt mij.. Huh
djb

Antwoord #3 Juli 13, 2007, 20:41:23
edit2Rapporteer  
ok voor de duidelijkheid dit is de onderkant
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #4 Juli 13, 2007, 23:18:34
edit2Rapporteer  
Oke dan, die is zeer makkelijk te herkennen. loser
Hoop dat je hem snel terug hebt en dat de meenemer er geen verkeerde bedoelingen mee hebt. 
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.