Waarheen in mei

mars25

Logs: 0 | 9 uur
April 27, 2012, 11:41:28
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben van plan om eerste week van mei met mn vriendin een vakantie te boeken en we willen graag kiten. Nu was mn eerste plan Naxos in griekenland maar vanwege de lange reistijd valt dat waarschijnlijk af.
Ik wil niet te lang vliegen en tarifa hebben we al enkele keren gezien.
Wie heeft er een leuke, windzekere, betaalbare suggestie? Met een beetje zon natuurlijk!
En geen 10 uur vliegen want dan ben ik nog veel tijd kwijt met reizen.

Ik hoor graag jullie adviezen

Adios
Marcel.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 April 27, 2012, 12:40:24
edit2Rapporteer  
De voorspelling van Nederland voor komende week al gezien? Mocht deze waarheid worden hoef je geen verre reis te maken om elke dag te knallen:
wazzaah

Antwoord #2 April 27, 2012, 12:42:06
edit2Rapporteer  
Weekje ameland is ook best leuk
mars25

Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #3 April 27, 2012, 12:53:13
edit2Rapporteer  
@evan

Ja die had ik zeker al gespot aankomende week, maar een weekje in mn short is ook wel lekker met een zonnetje erbij.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 April 27, 2012, 13:04:10
edit2Rapporteer  
Zulke info moet je er natuurlijk wel bij vermelden als dat zo belangrijk voor je is, short in Nederland komt namelijk vrijwel nooit voor met goede wind.
feddomw
Gast
Antwoord #5 April 27, 2012, 14:03:33
edit2Rapporteer  
Gokova, Turkije. Als er zon is, is er wind. Niet toeristisch, lekker goedkoop. Huurauto kost geen drol, lekker vrijheid. Rechtstreeks met Transavia vliegen, niet duur.

alwayswindy.com

EDIT: niet ver vliegen betekent Europa. En in Mei is er in Europa (ook niet Egypte trouwens) niet in short te varen als je een beetje warm wil blijven. Shorty dan altijd wel lekker op z'n minst.
mbetz

Antwoord #6 Mei 03, 2012, 21:44:43
edit2Rapporteer  
In Mei is Sardinie  (Noorden) ook mooi, wind en zon, je hebt allen nog wel een neo nodig omdat het water nog fris is.....
CouchKiter

Geen avatar

Antwoord #7 Mei 03, 2012, 22:10:29
edit2Rapporteer  
Gokova Turkije. Absoluut. Vorig jaar 2 weken geweest, 2 weken wind, elke dag gevaren. Brede spot, aanlandige thermisch wind, gezellig en betaalbaar. DM me maar als je een adres nodig heb.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.