Langbeest
|
Zit zaterdag in Friesland dus dat komt wel goed
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kunnen we vrijdag weer is echt varen op Wijk of Ijmuiden Zou lekker zijn dan ben ik vrij,
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zit er nog een avondsessie op Schel in, na het eten of wordt het op tijdt te bedt ?????
|
|
|
|
360
|
Hey Richardt De dakpannen waaien niet echt van de daken. Hopelijk wordt het morgen wat!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
vrijdag word het volgens mij weer lekker schell jongens ? ben er een uurtje of 2
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen misschien even kijken, vrijdag en zaterdag zoiezo. Is het te doen met een 11metertje (72kg) 20knopen wind gezien ik nog een beginner ben ? Safety first he Blauwe Ozone kite voor het geval je uit me buurt wil blijven
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
de verwachting voor morgen De wind, uit zuidwest tot west, is boven land matig, kracht 4, aan zee en boven het IJsselmeer (vrij) krachtig, kracht 5 of 6. Morgenmiddag IJmuiden!
|
|
|
WendyH
|
vandaag nog iemand spelen?
grt E
|
|
|
360
|
Yo
Ik ben er helemaal klaar voor. KNMI is wind technisch nog redelijk positief. Dus wie weet wordt het nog even knallen op SCHELL of WIJK
we houden de wind in de gaten.. mijn spullen liggen in de auto.
|
|
|
Langbeest
|
@PimpG
Waarom IJmuiden met Zuid west en niet Wijk????
|
|
|
Bossy
|
Laat me even weten dan ik heb wel effe zin...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgenochtend naar Schellinkhout (vanaf 10.00uur) wie nog meer voor een ochtend sessie? en wie zaterdag (W/NW) naar Wijk ?
|
|
|
Bossy
|
is goed:)
|
|
|
Gerard
Gast
|
@PimpG
Waarom IJmuiden met Zuid west en niet Wijk????
Minder ver rijden vanuit Hilversum en minder kans om Haring Harry tegen te komen.
|
|
|
Bossy
|
lol harry Rules!!!!!!!!
|
|
|
Langbeest
|
@Pimp G Dat dacht ik al
|
|
|
Haring High Richardt
|
Minder ver rijden vanuit Hilversum en minder kans om Haring Harry tegen te komen Lekker tegen de pier aan knallen met zw en je heb geld te veel want ik heb geen zin om elke keer 6 euri,s oftewel een bak kibbeling met saus neer te tellen om te parkeren. Bij een goede week ben ik 42 euri,s kwijt oftwel misselijk van de haring en kibbeling die je anders kan opeten lol harry Rules!!!!!!!! En Zo Is Dat we houden de wind in de gaten.. mijn spullen liggen in de auto. Nog (iemand) gevaren vandaag ???
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ga nu naar Shout! Even kijken of we nog een paar uurtjes met de 12 mee kunnen pikken!
|
|
|
mocem
|
Ik stond net op de strand opgang van Castricum. er was 1 kiter bezig die kon met moeite ze kite in de lucht houden. Daar ga ik geen 5 eu parkeergeld voor betalen.
Gr, marco
|
|
|
|