|
@LaurenS
|
Ja John welkom in belanda... Lekker uitzieken met dat pootje
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey herman dus onze brokkenpiloot is weer terug welcom home ouwe bel je morgen wel effen als je bijgekomen bent was lekker weekendje weg naar kijkduin mooi weer gehad zonnetje scheen lekker gisteren was er niks aan wind maar vandaag even langs de zandhoop geweest was lekker druk er werd flink gevaren volgende keer maar even de kites in de beunmobiel leggen mooie plek om los te gaan word ook wel weer tijd om alles weer uit de tas te halen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer Top op Schellie.....ik was natuurlijk net weer te laat heb toch nog een uurtje met mijn 9 mtr gevaren ... De wind was tot een uurtje of 14.00 ZW maar draaide toen binnen enkele minuten naar puur NW en na een laatste vlaag was het totaal over...moest helemaal van uit het kommetje terug lopen en op het laatste moment valt me kite ook nog in het water...kortom een Topdag
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
He john, nogmaals heel veel sterkte, hoop je snel weer te zien op een spot. mijn superboardje lag in de auto, dus daar had ik niets aan op het water.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nee Bedankt Richard ...zo,n superboard heb ik 10 jaar geleden al verkocht omdat IK er niets mee kon ...maar zonder wind kan je niet veel ...zelfs niet op mijn superboard ... @ John ,goed dat je weer thuis bent ..hoop dat je weer snel geneest ..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Best een lekker daggie gehad op schel vanaf 11.00 , lekker uitgehaakt frontroll kiteloopies doen alleen die HP toch weer niet gedaan haha. Goeie keus om naar schel te gaan en de 9m was gewoon goed genoeg, af en toe werken maar ook wel redelijk stabiele wind gehad. Leuk om iedereen weer te zien en John wanneer mag je weer kiten ?
|
|
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Grappig manrot die GPS dinges!, had mazzel was er net af... Had een gesprek met Richard over de 'das boot' toen de wind binnen een halve minuut de wind draade... Welkom thuis Ride!
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Is Kojak alweer terug uit SAL. Wil zijn stoere verhalen wel eens horen. Of is tie daar alleen naar toe geweest om een mooi horloge te scoren. Hoe laat is het nu Frank.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
John, je neemt gelijk voor de hele week mooi weer mee om lekker buiten het pootje rust te geven... Beterschap Ponta Preta pica's zijn gjaaf!!, megastrak maar hadden jullie een beetje wind aldaar... lijkt wel 13m werk
|
|
|
TBK
|
Is Kojak alweer terug uit SAL. Wil zijn stoere verhalen wel eens horen. Of is tie daar alleen naar toe geweest om een mooi horloge te scoren. Hoe laat is het nu Frank. Ja ja "Kojak" en Peewee zijn ook weer ''Back from Sal" ! Wat me het eerste ten gehore kwam was de beenbreuk van John ! Vreselijk K@T natuurlijk, John gabber ik hoop dat je er snel weer bovenop komt en weer over de wateren van NH zal scheren ! Wat Sal betreft we hebben een mooi weekie gehad samen met nog een paar andere badgasten waaronder Robbepop en 2 derdegraads verbrande loopers (Bas en Kai) . Binnen een dag waren er al weer problemen met een Duitser die dacht dat ie alleen op de wereld was. Beun ik denk dat ie in september naar El Gouna komt, wordt weer gezellig dus ! De wind bleef een beetje hangen tussen de 16 en 20 knp en afgelopen zaterdag schoot ie nog ff door naar naar ruim in de 20 knopen toen de meeste met 12 tot 14m op het water stonden. Was ff heftig ! Het was dus niet wild maar we hebben wel lekker kunnen varen in onze shorty met een graadje of 25. De spot Shark beach ligt ergens achterin de wildernis met een keet die gerund wordt door een paar "zware shag" rokende Bob Marleys, echt relaxt om een keer mee te maken. Er valt slechts 4mm regen per jaar op Sal en je wilt het niet geloven maar het viel afgelopen zaterdag toen wij er waren. Verder, het hotelletje was top en het eten is prima in de lokale restaurantjes. Oh ja, wat je besteld is niet altijd wat je krijgt he Peter ! ps. Fotootjes volgen nog als het allemaal lukt. Laat het nu maar gaan waaien en wat warmer worden in NL.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo papa is weer thuis. Na dat slappe verhaal van vriend Herman zal ik eens echt vertellen wat er gebeurd is in Kaapstad. Na een aantal rakkies en steeds langs het inmiddels, bij ons kiters, beroemde vastgelopen schip met die kraan erop te hebben gevaren, dacht ik bij mezelf: 'Volgens mij is het mogelijk om over dat schip heen te springen, hetzij normaal, hetzij loopend'. Na één korte testrun te hebben gemaakt, zette ik de sprong in. Zoals jullie natuurlijk allemaal van mij gewend zijn precies op het juiste moment om over het dek tussen de 2 kranen door te springen. Al met al hing ik op een metertje of 20 boven het dek toen ik het al fout zag gaan. Achter het schip namelijk was een hoge concentratie aanwezig van witte haaien. Ik telde er zeker 25. Ook zag ik aan het wit van hun ogen dat ze al een tijd niet gegeten hadden en las ik af dat ze in mij een hele grote sierlijke vogel aan zagen komen. Meteen reagerend op dit verontrustende schouwspel stuurde ik mijn kite terug, zette een dubbele loop in en wist, overigens geheel gecontroleerd, mijn kite en lichaam weer terug te krijgen boven het dek in een sierlijke afdaling richting de veilige kant van het schip. Nog steeds uiterst rustig en totaal niet in paniek, zag ik vanuit mijn ooghoeken dat er één witte haai van een meter of 5 zich had afgezonderd van de groep en alsnog mijn kant op kwam. Op het moment dat ik mijn landing inzette, was de haai bij mij en opende zijn bek. Ik zag de karakteristieke driehoekige tanden met gezaagde randen in zijn bek op mij afkomen. Nog steeds kalm wist ik dat er maar oplossing was, namelijk het doden van dit vraatzuchtige roofdier. Vlak voor mijn landing trapte ik één voet uit mijn board uit en wist ik exact zijn rechteroog te raken met mijn verlengde vinnetjes. Waar ik echter nooit op gerekend had, is dat dit roofdier terug vocht en zich een weg baande naar de immense zwarte diepte van de Atlantische Oceaan. Het board, dat nog vast zat in zijn zwaar gehavende lichaam, trok hij met zich mee. Vlak voordat het board verdween, hoorde ik de harde knak in mijn rechtervoet en wist ik dat ik ook niet ongeschonden uit de strijd was gekomen. Uiteindelijk wist ik naar de kant te komen waar Herman stond te wachten op het strand. Hij vertelde mij nog dat hij dit alles op film wilde vastleggen, maar dat de accu leeg was. Bewijzen van dit alles heb ik dus niet, maar ik weet dat jullie mij op mijn woord geloven. Top om te horen dat jullie het ook helemaal te gek hebben gehad in Sal Frank, Peter, Gerrit en Ton. Klinkt lekker in ieder geval. En voor alle badgasten in dit topic..............thanks voor de vele berichtjes. Echt leuk om te lezen. Pootje gaat allemaal wel weer goedkomen en volgens de behandelend chirurg (overigens ook een kiter) kan ik over een maand of 3 weer het water op. Zullen heeelllleeeeeee lange maanden worden, maar ja........blijven lachen he. Er zijn veel ergere dingen.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
He john voor de tijd dat je niet kan kiten kun je wel een boek schrijven Genre fantasy
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
John,...jouw ongelukssprong zag er beestachtig uit... joor de master of dizsazter Volgens mij werkt het sonnetje al op uw bolletje in joor garden of Eden... ik begreipt nu dat het eikpunt van naturelle objektiefe waarheidsverkondiging mr. Hermanus himself is...
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Haha, goed verhaal John, je kan ook maar beter om lachen, succes met je herstel!
|
|
|
Nickje
|
Is het zee(water) al een beetje te doen met een 5/3tje, schoentjes en cappie? Ik sta echt te popellen om weer te varen!
|
|
|
FlyingHigh
|
John, heb je die tand van die mega witte haai nu al om je nek hangen?? Nu hebben we een dolfijnman en the white shark man. Oja en ik had walvissen zien springen op Tenerife, dus de whale man is ook al vergeven. Blijft eigenlijk niet veel over. Wie heeft er guppies Klaasie heeft daar een bak vol van, dusss superGup.
|
|
|
Giertje
|
Ongelofelijk John wat een belevenis Ik vindt het wel jammer voor die haaien dat ze niet lekker van je hebben kunnen smullen. Maar gelukkig heeft elk nadeel ook zijn voordeel en hebben we nu van je verhaal kunnen genieten. Er is een nieuwe romanschrijver geboren.
|
|
|