walter
|
Wordt morgen ook discutabel, na 11 uur kakt ie weer in :-( Gelukkig nog de 11 opgepompt vanmiddag op schellinkhout. Maar IK WIL WIND, en graag > 20 knts !!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schellie ...goed kunnen varen met mijn 9 mtr...wel een e aan/uit windtje Ruim 2.5 uur gevaren en heb me goed vermaakt zelfs nog een paar nieuwe tricks geleerd
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was weer geweldig zo rond een uurtje of 5 alle boeren tegelijk de ring op met de tractor maar er stond toch geen wind meer dus maakte niet veel uit morgen zelfde laken en pak no wind als je vrij bent om een uurtje of 4 dus misschien dit wekend nog effe
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker een pizza'tje gegeten bij Aloha, jammer dat de wind niet aanging..... Vertel zwafra ?
|
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Lekker een pizza'tje gegeten bij Aloha, jammer dat de wind niet aanging..... Vertel zwafra ? Niet lang genoeg gewacht Tim! Wind is aan
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
€&@€& de €&@&€ op welke pagina van dit topic met alleen maar onzin en nog eens onzin staat dat filmpje van die ouwe vent met die kale knikker uit Amerika die alle tricks laat zien ? kan dat het niet weer vinden. Volgens mijn heeft John (ride) dat ooit eens hier gepost.
|
|
|
|
|
prokiter
|
He maar gaan er morgen vroeg nog mensen naar de bunker ofzo????
Rond een uur of 10 a half 11????
Of word het niks met de Wind?
Greetings prokiter
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ouwe tijden richard gezelligggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggg
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Bedoel je dat filmpie met die 2 wat oudere gasten, waarvan die kale allemaal gave board-offs doet en op het eind met een board-off op het strand springt vanaf het water. Als die het is zal ik eens op zoek gaan op YouTube. Weet niet of ik hem nog kan vinden. Geloof dat het zelfs Toby Braeuer was in dat filmpie. Misschien weet Vinni het ook wel. Volgens mij moet dat filmpie ergens tussen pagina 345 en 1098 staan.
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Bedoel je dat filmpie met die 2 wat oudere gasten, waarvan die kale allemaal gave board-offs doet en op het eind met een board-off op het strand springt vanaf het water. Als die het is zal ik eens op zoek gaan op YouTube. Weet niet of ik hem nog kan vinden. Geloof dat het zelfs Toby Braeuer was in dat filmpie. Misschien weet Vinni het ook wel. Volgens mij moet dat filmpie ergens tussen pagina 345 en 1098 staan. Yep dat is hem. Maar geen Tony. Was een vent in Amerika en zijn vrouw was het aan het filmen.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Mocht je me naamgenoot van de 12 balcken tegen komen tijdens jullie downwinder! Doe hem de groeten van me Fijn weekend Peter en K
|
|
|
|
Fe®®y
|
straks wijk bunker
|
|
|
|
balkie