|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was top op schellie! Lekker rustig, geen lessers behalve 1 dude die z'n vriendin(?) les gaf en 20-25kn. Tim vloog weer als een ballerina in het rond met de rotaties en board-offs en zelf ging ik ook wel lekker.
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
zo was goed te doen op wijk,, alleen me plank gesloopt, ik heb 1 pad er helemaal afgetrokken
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was zeker even lekker, jammer dat iedereen eraf ging dat buitje viel mee en er kwam amper water uit...de rest heeft het maar mooi weer gemist HAA !
|
|
|
mocem
|
Laatste week school. Morgen een keer naar Workum!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk, ff kort tukken en dan naar mijn geliefde zeetje... I love the beach
|
|
|
Fe®®y
|
10.30 uur op wijk wie nog meer??
|
|
|
|
|
|
Chris c
|
Kom ook zo naar schell.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schell. goed windtje en gezellig druk zo.n 2,5 uur goed kunnen varen moet nu weer werken.......voor de mensen die nog gaan ....veel plezier
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ries, jij moet ook geen backrolls doen, dan sloop je alleen maar kites...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ries, jij moet ook geen backrolls doen, dan sloop je alleen maar kites...
Je wil af en toe eens wat anders dan alleen maar springen en suuuuper hooooooper trooopers. Jij eet toch ook niet alle dagen andijvie stamppot ??????????? en ik was zels nog van plan om vandaag te gaan loepen
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat was weer een heerlijk daggie Schell. Lekker met de negen meter kunnen varen, hoewel ik vanaf 13 uur, beter op de 11 m over had kunnen stappen. Volgende keer maar wel doen!! 'sMiddags 2 goede buien gehad, verder met een lekker zonnetje erbij gevaren . Aardig wat bekenden weer....altijd gezellig. Balen van je kite Ries . Heb je ook niet zien vertrekken. Daphne zal hem wel lekker voor je fixen. Zoooo en nu gaat dit mannetje ff tukkie op de bank doen Ooh ja, vandaag ook nog ff aan de 10 nitro van pablo gehangen. Wat een verschil in power zeg!! Steeds blijer met mijn kites, maar die nitrootjes gaan denk ik niet de deur uit Edit..loopen met je 13,5m
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk was epic met de 9, vooral in de ochtend en vroeg in de middag mooie rollers. Heb genooooooten..... Woenesdag weerrrrr
|
|
|
walter
|
Wat was dat te gek gisteren in WAZ, volgende week weer op maandag ochtend, geen vakantie gangers , geen honden , geen bejaarden, weinig windsurfers en mooie golven !!!
|
|
|
japo
Geen avatar
|
zou het vandaag nog wat worden met de wind op schellinkhout?
|
|
|
BdB
|
nope verwacht er niet veel van, zou wachten tot morgen
|
|
|
|
japo
Geen avatar