|
|
@LaurenS
|
Lekker daggie gehad op Wijk .... Zon zee wind doet het altijd goed bij mij... Allleen jammer dat een of andere jodokus zijn kite prezies op mijn hoofd moest parkeren terwijl ie me ziet varen ver op open zee. Gevolg zijn bridles door mijn bar heen en een grote scheldcarronade mijnerzijds... Even een half uurtje richting de bunker gedreven met een getrokken safety en zijn kite als reddingsboei... Ach ja
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekker dan weer Klaas het zal toch niet aan mij liggen he, iedere keer als ik je tegen kom heb je wat vervelends Mooi klote Peter, je ben ok af en toe wel een tering eind de zee op hoor. In ieder geval een lekkere sukkel die dit voor elkaar kreeg bij je. In ieder geval was het weer een lekker middaggie
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Maaaaaar jullie hebben al met al lekkkkkkeeeerrrrrrrrrrrrrr gevaren toch??? @ Peet Jij dacht wat Klaas voordeed (lange run draggen) doet ik beter En heptie jodokuli nog tenminste zn excuses aangeboden? @Tim Nog steeds aan het genieten van je directional of ben jij al halverwege Ned - Schotland afgedreven??
|
|
|
FlyingHigh
|
Gaat goed daar op Wijk hoor ik
|
|
|
TableTopje
|
@Klaas: Graag gedaan hoor... :-) Is je knie ok?
|
|
|
ditispablo
|
wat n TOP dag op wijki ! ik heb weer prima vakantie gehad zo:-)
Beterschap Klaas !
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Toch nog een ruim uurtje lekker kunnen varen op schellie, later werd ie minder helaas.
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Yes Sjon, ik denk dat er maar 1 veilige plek is voor mij: ElGouna ...Lekker op t strandje liggen @Tabletopje: Met de knie gaat t wel goed, kan er alleen nauwelijks meer op staan , stijf en dik met aan de binnenkant een zwabberend gevoel... ff oppassen bij draaiien dus. Heb jij verder nog een leuke dag gehad gisteren??
|
|
|
TBK
|
Geen probleem Klaas, ik heb alvast een revalidatie kamer geregeld in El Gouna voor de lamme en de blinde,.met 3 zustertjes van een jaar of 20 ! Ik ben bang dat het druk zal worden op die kamer.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Gisteren een topdag gehad op IJmuiderslag, mijn favo vakantiespot. Kippie mee, gezellie En zo rustig daar. Geen jodokussen die hun kite op je hoofd parkeren Klaas sterkte!
|
|
|
|
walter
|
Door de stroming was mijn bordje weer eens niet meer terug te vinden, gelukkig had Markus mijn trax naar de bunker toe gebracht, waar ik hem een uurtje later weer opgehaald heb. Nogmaals bedankt, Andre (walter)
|
|
|
@LaurenS
|
DONDERRRRRRDAG,het is niet veul maar toch......volgens surfabc
Wind die de moeite waard is komt donderdag, omdat het laag dan op zijn maximale dieptepunt zit. De windrichting is puur zuidwest, zodat er in de zuidelijke provincies ook goed te varen is aan zee. In de loop van de middag neemt de wind iets af en zit eerder onder de 20 knopen dan daarboven. Vrijdag is de wind ook net iets minder dan 20 knopen en het verschil met donderdag is de windrichting die nu meer naar ZZW neigt
|
|
|
|
Fe®®y
|
zit ff op een nieuwe depowerkoordje te wachten maar als die er weer in zit ben ik er donderdag ook weer bij.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Onder de 20 ga ik naar schel
|
|
|
|
|
|