zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Hans ..long time no see . .ook nog de beste wensen... ik had je de afgelopen weken wel een aantal keren op Schellinghout verwacht . maar zeker nog te druk met werken..? Maar met de kleine is alles lekker ..ze zijn nu hier bij ons ..net de fles gegeven... met jullie kleindochter ook alles goed ? hoop je snel weer eens op het water te zien..
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey vriend buk buk slijm slijm alles goed ouwe downwindervriend hoop morgen nog wat te kunnen varen als het nog wat word met vera is alles prima al bijna 12 weken sjonge wat gaat het hard vanaf maandag komt ze logeren en blij dat oma is die roept ook al JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ik pak maandagochtend nog wel effe mee voordat ik ga werken. Top John, weer helemaal beter? Ik vertrek over een uurtje richting schellie, ik heb mijn vriendin overgehaald om weg te mogen als we vanavond maar uit eten gaan. Iemand een tip in omgeving Hoorn? Wat zoek je voor iets ? Edit: dit lijkt mij wel iets, laat weten hoe het is: https://www.elgrecohoorn.nl/Ik weet nog niet of ik ga vandaag. Wil je echt lekker eten, moet je hier een keer heengaan: https://bommels.comBedankt voor alle tips! Het is bommels geworden, goed bevallen ook! Wat een k*tsessie vandaag op schellinkhout. Stond underpowered met mijn 9 meter allereerst en mijn mystic warrior besloot toen ik bij het einde van de dijk was om ermee op te houden en op 2 (!!) plaatsen kapot te gaan, resulterend in een loshangende spreaderbar. Helemaal terug moeten bodydraggen. Foto's volgen nog Ik wil de toppers bedanken die mij hebben geholpen met het terugbrengen van mijn board. Iemand met een blauwe f-one bandit en een man in rood droogpak met een baard. Helaas heb ik jullie nietmeer kunnen spreken op het droge, maar top mannen!!! Meteen maar langs vd Berg gegaan en 160 euro lichter naar huis gegaan met een nieuwe warrior
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Toch wel lekker op Schellie, met de 12 begonnen maar was al snel aan de grote kant. Toen m'n 9 er op gezet en lekker aangeklooid, redelijk wat loopjes gedaan en meeste crashte ik helaas maar ach, dat hoort er bij . Wel is m'n pomp overleden, ff een nieuwe halen bij de Perry Sport dus.
|
|
|
Calimero
Logs: 0 | 342 uur
|
Vandaag werd er gefotografeerd door een man met beste telelens. Iemand een linkje??
|
|
|
TBK
|
Welcome back Beun ! Heb je al je kites weer van marktplaats gehaald ? Morgen eerst maar ff een lessie volgen bij kiteschool de Haringhappert. 1e les is geloof ik Ouwetakkebosse
|
|
|
TableTopje
|
@Boudewijn... Man met rood droog pak en baard... That's me... ;-) Sorry dat ik je board niet helemaal naar de kant toe heb gebracht, dacht dat je hem gewoon bij je wilde hebben... Gelukkig ben je heelhuids aan wal gekomen!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker hoor Herman Jammer genoeg gaat de temp. weer omlaag zie ik ...
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat moet ook Tim, gaan bijna op wintersport en dan moet er nog wel ff wat verse sneeuw bijvallen
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Gezellig Peet!! Ik ga idd al vroeger, want Johnny mot weer an die arbeit en tis wel weer eens tijd om ff samen lekker te knallen na al dat geklus van beiden. Gewoon al anderhalve maand niet gekite...pfff. Bassie ook nog van het partijtje maandag?? Fijn weekend iedereen nog
|
|
|
Nielsh
Geen avatar
|
Bedankt voor alle tips! Het is bommels geworden, goed bevallen ook! Wat een k*tsessie vandaag op schellinkhout. Stond underpowered met mijn 9 meter allereerst en mijn mystic warrior besloot toen ik bij het einde van de dijk was om ermee op te houden en op 2 (!!) plaatsen kapot te gaan, resulterend in een loshangende spreaderbar. Helemaal terug moeten bodydraggen. Foto's volgen nog Ik wil de toppers bedanken die mij hebben geholpen met het terugbrengen van mijn board. Iemand met een blauwe f-one bandit en een man in rood droogpak met een baard. Helaas heb ik jullie nietmeer kunnen spreken op het droge, maar top mannen!!! Meteen maar langs vd Berg gegaan en 160 euro lichter naar huis gegaan met een nieuwe warrior Graag gedaan. Ik was diegene met die 'blauwe Bandit'. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
was een topvakantie 1,5 week fuerte en 2 weekjes schellinkhout .lekker veel gevaren dat is echt jaren geleden dat ik zoveel op het water heb gestaan . vanaf morgen helaas weer werken ,dus dat wordt weer een paar maanden alleen in het weekend kiten
|
|
|
|
|
|
|
BaSS
|
Beste wensen allemaal he! @Herman hoe laat was je van plan?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker aflandig op Zandvoort....vanmiddag draait de wind helemaal naar zuid dus LET OP!
|
|
|
audi
|
Lekker gevaren op schel met de 13 3 man op het water een zonnetje en genoeg druk om nog lekker te springen. Jammer dat de wind later weg viel.
|
|
|
TBK
|
Ja blij dat ik toch nog ff gegaan ben, het was inderdaad lekker met het zonnetje erbij !
|
|
|
|