Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Moet werken vandaag dus sla over. Morgenochtend maar weer. Geniet er van.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag een dagje vrij ...en het ziet er goed uit.. Ben om een uurtje of 12.30 op Schell...
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ben nooit jaloers op wat op wie dan ook Gerrit, maar nu toch wel een klein beetje op je dat je met dit fantastische weer aan het vliegeren bent geweest
|
|
|
Giertje
|
Het valt niet mee John en als het morgen weer waait jaagt het meisje me weer de deur uit. Maar geen stress ook voor jou komt de tijd. Tot op het water.
|
|
|
|
zwafra
|
Het was weer TOP op Schellinkhout....strak windtje (25-32 knp )een lekker zonnetje en gezellig druk .. meer van zulke dagen ..
|
|
|
|
|
Giertje
|
wij, Opa Tom en ik waren met een ochtendsessie bezig. dan weet je zo goed als zeker dat je het hele meer voor jezelf hebt. Top, morgenochtend weer.
|
|
|
BaSS
|
Kan ik al op blote voeten en zonder handschoenen?!?!?!
|
|
|
TBK
|
Ik lees het alweer, het was weer een hele vervelende "werkdag" voor jullie allemaal !
|
|
|
|
zwafra
|
Kan ik al op blote voeten en zonder handschoenen?!?!?!
Morgen nog wel BaSS...voor het weekend mag je handschoenen en cap weer aantrekken... Ik probeer morgenochtend voor mijn werk ook nog even het water op te gaan.. 10.00 uur op the spot..
|
|
|
BaSS
|
Mooi mooi! ff kijken hoe ik onder mijn verplichtingen vandaan ga komen...
|
|
|
KiteFEEL
|
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJ K was het vandaag. Na lekker wat uren met de 8 meter spelen, nog even 3 uur snowboardles gegeven, ik zeg genoeg boardactie vandaag! Hier nog een paar printscreen shots van vandaag. Morgen weer op Schellinkhout voor een mooie lesdag ! En dat al zo in maart. Het kan niet beter jongens.
|
|
|
|
the littleman
|
Ik ook;) Morgen de hele dag vrij genomen! Dat wordt knallen met de 9 jihaaaaaad
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Ga proberen vanmiddag vrij te krijgen. Ik heb er GvD zin in.
See joes (hopelijk)
|
|
|
|
|