|
mocem
|
Erik ik heb jou volgens mij zien varen bij Egmond downwind van alle andere kiters. Ik zag je een mooie Backloopkiteloop doen.. Ik was een downwinder aan het doen vandaar dat ik je heb zien varen.
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Laten we het hopen. Vrijdag voor het werk maar effies Schellie onveilig maken
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Erik ik heb jou volgens mij zien varen bij Egmond downwind van alle andere kiters. Ik zag je een mooie Backloopkiteloop doen.. Ik was een downwinder aan het doen vandaar dat ik je heb zien varen.
Aangezien ik zondag geen andere Hadlow ID`s in de lucht van Egmond (Bad Zuid) heb gezien moet ik dat zijn geweest. Zag je ook hoe veel plezier ik daar nog had? Nou dat heeft na jouw doorreis niet heel lang meer geduurd
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik was afgelopen zondag op een megadruk Workum. Wel een erg mooie spot vooral ook voor beginners zoals ikzelf. Heb beide kanten heen en weer kunnen varen, en 1x dik op de kant upwind en hangen wat ik erg vet vond. Blij met de progressie dus nu wil ik morgen weer!
Wie gaat er morgen/woensdag naar SchellinkWood en zou de 9meter (de enige die ik heb) de moeite zijn tussen 12-14 uur? Het is pal westenwind.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Tja morgen is ie sowieso west en later NW, toch maar weer Wijk dan voor die 25 knopies Hopen dat die regen een beetje meevalt
|
|
|
JimiHx
|
ga morgen ook wel ff naar wijk. maakt t qua getij nog uit of de ochtend of avond beter is? qua regen wel zie ik..
|
|
|
PeeWee
|
Ik kan alleen in de ochtend, dus straks maar naar Schellie. Uurtje of negen ter plaatse.
See joes
|
|
|
@LaurenS
|
ga morgen ook wel ff naar wijk. maakt t qua getij nog uit of de ochtend of avond beter is?
Moet nog wat dingetjes doen ,om een uurtje of half 3 ben ik bij de pier ,half 5 hoog tij
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
hmmmm. Ok. en als redelijke beginner (afgelopen zondag beetje heen, beetje terug, daarna stuk walken van schaamte) met een 9 Meter, is Wijk a/Zee dan te doen?
Ik lees veel over stroming enzo, is dat dreigend met opkomend water? zit te dubben om vanmiddag te gaan,...
dank weer voor uw expertise alvast.
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Roel, het is weste wind dus je zal zoiezo aanspoelen op strand Gewoon lekker gaan als je zin heb. Misschien moet je lopen maar daar leer je alleen maar van Ik blijf nog even thuis heb een zere wreef waardoor het kiten zeer doet. Veel plezier voor diegene die wel gaan
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vanmiddag aan uit wind op Wijk met de 9 meter , had achteraf de 11 motten pakken maar ja achteraf dempt men een koe zijn staardt als men de kat in de pot vindt of zo iets
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Allemaal prima maar als de appel net zo ver van de put valt als vandaag ga ik morgenmiddag naar schell . Moet toch de vxr 13m eens gaan proberen.
|
|
|
@LaurenS
|
Zalig middaggie tussen de buien door goed gepowered met de etsj 11 mtr. Lekker hoor op de racebaan
|
|
|
audi
|
Peter heb je nu alweer een nieuwe kite? Een etsj 11 meter
|
|
|
|