|
|
FlyingHigh
|
Topdaggie op Schell Morgen om 9,30 kleine weer droppen op de creche en dan hele dag op Schell te vinden
|
|
|
|
bredo
|
Topdaggie op Schell Morgen om 9,30 kleine weer droppen op de creche en dan hele dag op Schell te vinden Wat een luxe papa!
|
|
|
Ro@ld
|
Ook een super middag gehad op schell
|
|
|
Giertje
|
Mooie foto van dat buitje.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Topdaggie op Schell Morgen om 9,30 kleine weer droppen op de creche en dan hele dag op Schell te vinden Je heb helemaal niet gevaren ?? Beetje regen en wind en toen ging je weer naar huis, ?? Hoe ken je dan een top daggie hebben ??? Top sessie vanmiddag op Schel (na de grote bui) met de 7 meter. Geweldig, de hele middag zon en een top windt
|
|
|
FlyingHigh
|
Je kan ook een topdaggie hebben, door met gezellige leute te ouwetakkenbossen hoor. En top dat ik lekker in mijn autootje zat toen het noodweer los ging. Kon iedereen van het water zien komen en later iedereeen weer naar de wagens zien vluchten Damn, wat ging dat ff tekeer zeg Had het ook ff flink koud na ruim een maand in 27 graden geleefd te hebben. Morgen gelukkig weer iets warmer en beter weer Morgen en donderdag ben ik OP en boven het water te vinden hoor Ries. Komt helegaar goed
|
|
|
the littleman
|
Je ging lekker hoog monneer Haring happert????
|
|
|
@LaurenS
|
Je kan ook een topdaggie hebben, door met gezellige leute te ouwetakkenbossen hoor.
Zo is dat Herman,ff bijbabbelen voor de sociale kontakte ,zie je vanmiddag
|
|
|
DM2008
|
Hoop d'r eind vd middag ook weer bij te zijn, zaterdag veel te veel gel*ld dus nu varen ????
|
|
|
PeeWee
|
Ga straks weer heen.
See joes @ Schellie.
|
|
|
Idefixe
|
Hmmppff, ik werd zojuist door de media benaderd met betrekking tot een ongeval @ Schellinkhout gisteren? Iemand meer info? ( nee het gaat niet om het ongeval @ de slufter / het betreft echt Schellinkhout? )
|
|
|
Ro@ld
|
Dat gevalletje vol in de wind gaan staan met je Kite oplaten eind van de middag op schell, en dat ook nog eens op het natte gras succes verzekerd. Maar weer niet heel positief als het weer in de media komt voor onze sport.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Op Schel zie je bij elke sessie met knappe wind wel een (bijna)ongeluk, gewoon prutsers die zoals Roald al aangeeft de kite vol in de wind op nat gras oplaten ipv in het water/op het strandje.
Er zijn simpelweg teveel mensen die er niks van kunnen maar wel willen oefenen in harde wind.
|
|
|
JimiHx
|
Ik stond op het water toen ik de ambo's zag. Las later ergens dat het om een gebroken enkel ging?
De ophef in de media is weer snel overdreven, dergelijk blessures zie je elk weekend op een voetbalveld. (los van dat ik verder weet wat er precies aan de hand was)
Gisteravond zag ik op nu.nl (nufoto) ook en foto van het behandelen door het ambulance-personeel met als bijschrift: Kitesurfer gewond Schllinkhout.
"Gewond" is al weer zo'n sterke term, maar wat helemaal verbazingwekkend is dat iemand (heel waarschijnlijk een kiter) daar een foto van gaat maken & naar nu.nl sturen. We don't need that...
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Lekker bericht Weer n sensatie er van maken: Roalds verhaal klinkt realistisch en feitelijk en dan schrijft het NHD zo'n onzin... Tom, denk dat idd de feiten even op tafel moeten komen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Lekker middagje ...wel weer wat frisser dan mijn laatsts keer , en heb vandaag de eerste droogpak surfer alweer op Schell.gezien Voor morgen ziet het er ook goed uit.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
iemand (heel waarschijnlijk een kiter) daar een foto van gaat maken Het zal je misschien verbazen dat er achter de dijk mensen wonen die helemaal niet blij zijn met de kiters. Ik zie mezelf in ieder geval geen foto maken als er iets gebeurd en ik loop rond in me wetsuit.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
ik woon straks achter de dijk dus geen geklaag meer haha lekker windje hoor met de 11 morgen iets meer wind hoop ik
|
|
|
@LaurenS
|
Werd weer even vol in mijn lijnen gevaren door een blinde , morgen maar naar zee, heb schell weer even gezien
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgen ook redelijk zuid volgens mij dus of zee nou zo goed wordt ijmuiden miss wel
|
|
|