|
ErikFanatic
|
Zo, ik ben weer thuis na een top sessie @ IJmuiden! Om 5 uur was het niets, tot hij rond 6 uur na de regen heerlijk aantrok tot een dikke 20 knopen. Toen de zon in de zee zakte was het zelf vlagen van ca. 30, lekker sprongen gemaakt aan de 10m. Heerlijk die beginnende herfst!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo klussie klaar en morgen uurtje of 2 klaar en dan richting schell dus oppassen allemaal morgen DEBEUN KOMT LOEPEN JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AA
|
|
|
|
Giertje
|
Waarom gaan jullie zo belachelijk laat kiten? In de ochtend is het nog heerlijk rustig en heb je heel Schellinkhout voor je zelf.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Waarom gaan jullie zo belachelijk laat kiten? In de ochtend is het nog heerlijk rustig en heb je heel Schellinkhout voor je zelf. Eerst moet er weer gewerkt worden.. en alleen is ook niet zo leuk kom morgen ook maar wat later .... s,middags is het veel gezelliger ...ben er weer bij vanaf een uurtje of 15.00 uur
|
|
|
Giertje
|
Morgen de vierde dag op rij, gelukkig had ik nog een paar vrije dagen. veel plezier met werken Frank. Ik heb respect voor mannen zo als jij.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
doe je goed giertje je weet wij werken keihard voor jouw aoweetje doe ik graag overigens voor je hoor giertje
|
|
|
FlyingHigh
|
Pas jij nou maar op met je tennisarmpie Hans . Wat een paar loopies niet teweeg kunnen brengen Vandaag lekker gespeeld op Schell met de 9 metert. Begon met een beetje heen en weer cruisen en af en toe een sprongetje en toen Ger vertrok, ging de wind aan. Nog ff anderhalf uur lekker gepowered kunnen sjumpen Moest helaas vroeg weg, want de kleine kon helaas niet 2 uurtjes langer blijven op de creche. Moest hem om 3 uur weer ophalen. Nog gezellig papa middag van gemaakt Morgen komt mijn meissie al vroeg thuis en afhankelijk van haar toestand ga ik kiten. Hoop dat ik er vroeg al kan zijn en anders wordt het rond het middaguur. Kom morgen nou maar gewoon naar Schellie Peet!! Wel zo gezellig , maar ken het gevoel wat het geeft als er een in je kite duikt Nog gelukt met sjoppen Ger? Toch niet je pensioentje erdoor gedraaid hè? Ik zie jou iig morgen, laat je nog ff weten wanneer.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
is die ballenlijn eigenlijk weg op Schellinkhout buiten het zwemseizoen? morgen dan toch maar eens van de kantoorstoel af. Ik ga ook s'ochtends ivm. de ruimte. hopelijk is er iemand met een pomp
|
|
|
@LaurenS
|
Kom morgen nou maar gewoon naar Schellie Peet!! Wel zo gezellig
Wind is wel erg zuid @ the moment,kijk het nog ff an,anders schell @ 10
|
|
|
|
Giertje
|
Top windje voor schell. Ben er om 10 uur
|
|
|
DM2008
|
ballenlijnen zijn weg! Was heerlijk gister op Schel, prima windje voor de 11 en lekker kunnen springen en rollen .
|
|
|
JimiHx
|
iemand (heel waarschijnlijk een kiter) daar een foto van gaat maken Het zal je misschien verbazen dat er achter de dijk mensen wonen die helemaal niet blij zijn met de kiters. Ik zie mezelf in ieder geval geen foto maken als er iets gebeurd en ik loop rond in me wetsuit. ja, goed punt blijft treurig wel
|
|
|
|
Ro@ld
|
Ik kom er aan badgasten, Vanmiddag vrij gekregen van me werk (kitehigh_kitesmiley)dus uurtje of 2 op schell
|
|
|
Mitchel_12000
|
Is Wijk nog wat vandaag of te zuidelijk?
|
|
|
bredo
|
iemand nog naar wijk straks!
|
|
|
|
daantjes
Geen avatar
|
Ik ga zou naar IJmuiden. Dat moet toch wel kunnen met ZZO tot Z? Geldt het verbod al/nog om bij de pier te varen?
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
als "beulen" betekent een flink aantal keer proberen te waterstarten en kopje onder te gaan en zoet water te happen, dan ben ik hier aan het goede adres. pfff helemaal gaarie nu achter kantoordesk. Wel lekker geoefend weer. De ene kant gaat wel de andere kant (fakie kant) is nog wel echt wennen. Mooi zo schellinkhout in de ochtend
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Het was zeker een relaxt ochtendje op schell. Lekker met de 9m edge kunnen varen. Ja ik heb er nog wel meer zien beulen maar dat hoort bij het leerproces
|
|
|