PeeWee
|
Vanmorgen toch een rakkie gedaan, maar was te weinig voor een beetje fun.
See joes
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Rare gasten ....die Belgen maar het ziet er mooi uit dat Soma Bay .. Maar ...Richard .geen Brazil meer voor jou ..
|
|
|
|
Langbeest
|
Komt allemaal goed Richard. Tap is ook een goede optie
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgen nog mensen naar Schellinkwoude? Zit te denken om mijn 11m te gaan testen vanaf uurtje of 11. Om 11.11 natuurlijk. Er wordt 14 t/m 21 knots op Windfinder aangegeven.
Zaterdag op Workum gevaren, was leuk, maar omdat het Ijsselmeer op winterpeil staat enorm verschil met paar weken geleden: overal zandbanken en laagjes water van 10centimeter: zandhappen.
Wel overal zandbodem in tegenstelling to schellinkhout: zonder schoenen varen wel fijner. (op schellinkhout doe ik dat niet omdat ik nog naar achter moet lopen en vorige keer voeten opengehaald).
|
|
|
Tristan Phillips
|
Wie ga morgen middag naar schellinkhout? Ziet er goed uit Ikbzit aan 14:30 te denken. Zal aantrekken smiddags
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
moet zelf helaas om 14.30 alweer onderweg naar huis zijn... benieuwd of er peoples zijn morgen! duim duim. ik zal eerst wel even de 10 minuten wijdenes naar kijken. Weer ziet er wel weer goed uit, zonnetje.
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen ff 10 min checken of het de moeite waard is om te rijden. Denk het wel
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als die kleine naar school is, rijd ik gewoon naar Schellie. Zie het daar wel. En als het niks is, ga ik weer naar huis. Beter voor Jan piemel dan een sessie missen toch. Ben er rond 9 uur
|
|
|
@LaurenS
|
Betere wind is later op de dag, denk aan een uurtje of 12 a 13 op IJmuiden. Ff uittukkuh en dan nog ff los op zee ...nou maar duimen dat ie ZZW blijft
|
|
|
Ride
|
Ik weet het, maar moet werken in de middag. Nou maar hopen dat de voorspellingen weer niet kloppen en er in de ochtend wind is Edit: Ik ben rond 9 uur op Schellie. Volgens de berichten geleidelijk toenemend naar 15-20 knopen in de ochtend.
|
|
|
Tristan Phillips
|
Ik was gister voor jans nob heen gereden Vanmiddag de 10minuten kijken en 'fingers crossed'
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ben rond 9 uur op Schellie. Volgens de berichten geleidelijk toenemend naar 15-20 knopen in de ochtend. Hopen dat ie snel toeneemt naar 20 knots John ,en dat ZZW zie ook weer niet gebeuren,anders ,tegen het middaguur naar Schell,wacht het ff af
|
|
|
Ride
|
Ben nu op Schellie. Live gemeten net tussen de 14 en de 15,8 knopen. En hij zou in de loop van de ochtend toenemen. Ik ga pompen. Laterzzzzzzzz
|
|
|
|
ttgek
Geen avatar
|
Nog mensen die rond 3 uur op Ijmuiden te vinden zijn?
|
|
|
Koeleman
|
Ik ga zo ook naar schellie! Heb 2 maandjes niet meer op et water gestaan, dus Vraag me af of het nog steeds zonder schoentjes en handschoenen kan?
|
|
|
ttgek
Geen avatar
|
De afgelopen 2 jaar heb ik eigenlijk altijd in wijk aan zee of ijmuiden gekite (lekker in de buurt), maar ga vandaag denk is Schellinkhout proberen! Is Schellinkhout een lastige spot? Als er tips zijn hoor ik die graag!
|
|
|
|
Ride
|
Heerlijke ochtend op Schellie. Zonnetje, wind en weer een hoop gezelligheid. Heerlijk 3 uur gevaren. Nu aan het werk en morgenochtend weer het water op. Heeeeeel vervelend
|
|
|
Wanda
|
Zeker heerlijk gevaren! Lekker rustig vanmorgen op schellinkhout, geef mij nog maar een aantal van deze dagen
|
|
|
Langbeest
|
Kwam je nog tegen op de dijk John. Was inderdaad wel lekker maar mocht nog wel even wat meer zijn. Zonnetje is natuurlijk heerlijk en maakt een hoop goed.
|
|
|