zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Lijkt nu goed te waaien . ..even spulletjes pakken en richting Schell.voor een ochtend sessie. See you..
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Lekker daggie vandaag 2 sessies gedaan van 10 tot 1 en van 4 tot 6 wind af en toe goed hard soms iets minder , wat vaker vrij nemen bevalt goed
|
|
|
audi
|
Vanmiddag met de 7 m edge gevaren op schel Ik had er mijn handen vol aan er was veel meer wind dan voorspeld
|
|
|
DM2008
|
Topavondje op WaZ gehad, niet de meest stabiele wind maar in de vlagen was het dik aan! Supermooie golven ook, en af en toe een dikke bak regen.
Naar het einde toe ging de wind nog even keihard aan, ik moest zowaar depoweren op m'n Park 8! Werd ook wat vlagerig dus ben eraf gegaan, daarna nog wat mensen geholpen aangezien het wat veel was.
Met een dikke grijns op de bank nu!
|
|
|
zwafra
|
Heerlijk gevaren vanmorgen...strak windtje goed gepowerd met mijn 7 mtr zelfs nog een zonnetje erbij . Ook mijn WOO sports kunnen testen ...hoogste sprong vandaag 11 mtr (valt wat tegen ) moet nog wat hoger kunnen. En ook nog bij RTL4 weer een mooie foto van Rob Amoureus.
|
|
|
|
DM2008
|
Wat een heerlijke sessie aan het eind van de dag op Wijk! Mooie holle golven, zodra je door de brekers was ook nog goed te varen met West, en die draaide zowaar nog richting ZW Wat een top week dit!!
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
Wijk was top idd. Minder aanlandig dan verwacht, minder stroming dan voorspeld (door SurfWeer) en zowaar af en toe wat zon.
|
|
|
bredo
|
vanmorgen was lekker op castricum, w9ind trok wat later aan dan voorspeld, maar ach, de zon scheen..
|
|
|
|
Giertje
|
Richard, gezellig zo filmpie maar wel heel kort er komen toch wel meer beelden hoop ik. Knappe vis van 180, Was ze ook lekker?
|
|
|
audi
|
schel was weinig aan vandaag. Wel gevaren met de 13. En de kleine nog wat spring tips gegeven.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
toch het hele weekend kunnen varen met de 14 .Donderdag 2 weken fuerte golfsurfen en kiten als het waait
|
|
|
DM2008
|
Vanochtend vanaf 10 uur bij WaZ Pier gevaren, onverwacht veel wind, stond er met een Naish Fly! Heerlijk, de hele zee voor mezelf Ik zag later dat het in de stoten 22 knopen was dus niet vreemd dat ik wat overpowered was.
|
|
|
zwafra
|
Vandaag was het weer de enigste dag van het jaar dat het voor mij niet hoefte te waaien . .en dat deed het ook niet echt , want vandaag weer de Dam tot Dam gelopen in een voor mij redelijk tijd van 1.15 uur en het weer was daarvoor perfect.... Maar laat u de herfst woei maar komen ..
|
|
|
Giertje
|
Frank zo te zien kan je beter lopen dan kiten! Knappe tijd man.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo goedenavond heren van het goede leven heerlijk geweest in het egypte elke dag gevaren heb een heerlijk weekje gevaren met de edge 9 mtr wat een lekkere kite is dat wat een lowend met 13 knoopies en de beunskim van leon heb de hele dag door gekitelooped ging reuze makkelijk trouwens met de 9 mtr springen gaat ook al prima nu nog met een knoopie of 25 op schell eens kijken of ik nog naar beneden kom nu effe weer aan het werk maar als het effe kan weer varen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ja vanmiddag zeker goede wind later in de middag met mijn nieuwe 11 meter torch een testride maken
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Hier maar af en toe wind in Portugal vlakbij Sines / Vila Nova de Milfontes, gelukkig heb ik 3 weken alle kite spots in de buurt al uitgecheckt en connected met locals, morgen staat er een sessie gepland, eindelijk weer.
|
|
|
|