Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wordt een vroegertje dan Henk. Denk dat ik woensdag een verlofdaggie probeer te regelen.
|
|
|
the littleman
|
Ja morgen optijd naar schellie! Voordat de wind pleite is;)
Hmm laat maar weer zitten.. Bijna geen wind en nee ik heb geen slaapzak.
|
|
|
@LaurenS
|
Denk dat ik woensdag een verlofdaggie probeer te regelen. Wat dan ,ga je filmen? ,je gaat dat zeventje toch weer niet houden met die storm
|
|
|
Teigetje
|
Oke, als het zo hard gaat ga ik wel werrukuuh Kan toch geen vrij krijgen 2 collega's ziek van de vijf
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Oke, als het zo hard gaat ga ik wel werrukuuh Kan toch geen vrij krijgen 2 collega's ziek van de vijf Kiten je collegas ook haha , alvast ziek gemeld. Vroege ochtendsessie vandaag redelijk te doen met de 14 meter
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wij zitten pier
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
12 u wijk bunker!! Mooie tijd, ben er ook, weet alleen niet of het bunker of Pier wordt, waar de meeste Badt Gastuh zijn
|
|
|
pewpew
|
Ik zit nu op pier om te kelden
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik denk dat het met de windrichting WZW een eitje moet zijn om van bunker upwind naar de Pier te crusen. Ik stap rond 14:00 uur op @ Bunker daarna all-over the place
|
|
|
@LaurenS
|
Klopt , maar mij kennende zit ik toch meer voor de pier te klooien omdat dat daar alles nu eenmaal mooier loopt qua stroming en golvies.... en kan mijn spulletjes ook wat beter in het zicht houden
|
|
|
Tim_GTS5
|
Piertje idd, hopen dat de wind nog wat verder aantrekt ff de FX 9m testen.
|
|
|
Teigetje
|
en kan mijn spulletjes ook wat beter in het zicht houden Das dan wel weer knap toch
|
|
|
ErikFanatic
|
Klopt , maar mij kennende zit ik toch meer voor de pier te klooien omdat dat daar alles nu eenmaal mooier loopt qua stroming en golvies.... en kan mijn spulletjes ook wat beter in het zicht houden
Gaat een uitdaging worden, er hangt weer een hardnekkige zeevlam.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wat een mist op wijk bunker zeg, nooit eerder meegemaakt. Gevare met 11 meter, eerste sessie ging lekker, mist was nog niet zo erg. 2de sessie binnen een paar minuten boardje kwijt die een klein metertje achter me lag maar die ik maar niet kon pakken ongelofelijk. Besloten om maar naar de kant te gaan en wat hulp troepen gevraagd om te kijken en gelukkig binnen een paar minuten had Ben het boardje gevonden, Ben bedankt en de 2 andere kiters die gezocht hebben, Ik zal even bij de slijter voor Ben kijken of ze wat lekkere biertjes voor je hebben
|
|
|
Beng
Geen avatar
|
Graag gedaan Richardt, Ik ben niet zo'n drinkert, maar het vriendinnetje kan een biertje wel waarderen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kon op de webcams niet eens zien of er iemand aan het varen was, dus niet eens gegokt om naar t strand te rijden.
|
|
|
@LaurenS
|
Prima gevaren , mist viel wel mee vond ik , ik bedoel was verre van gevaarlijk
|
|
|
Haring High Richardt
|
Graag gedaan Richardt, Ik ben niet zo'n drinkert, maar het vriendinnetje kan een biertje wel waarderen.
Komt goed !
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Op schell kwam om 5 uur het zonnetje nog ff door. Wind was wel matigjes helaas . Toch wel lekker gevaren en niet koud
|
|
|
DM2008
|
Was lekker op WaZ Pier, viel mee met de mist. Soms wat meer, soms wat minder. Ook niet al te veel badgasten dus helemaal prima. Tenminste gekite in februari!!
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
was gezellig op de bunker. en op de pier Gaat ie al wat Pew Pew? (tand / lip / board / bloed / auw / en door! )
|
|
|
pewpew
|
was gezellig op de bunker. en op de pier Gaat ie al wat Pew Pew? (tand / lip / board / bloed / auw / en door! ) jaja gaat goed. Gelukkig niks ernstig. Was me wel een bijzondere sessie zo met al die mist. Nu helaas de rest van de week werken.
|
|
|