|
Calimero
Logs: 0 | 342 uur
|
In Edam was t vanochtend net aan.. lowwind sessie gehad van 8.30-10u. Toen was de wind er echt klaar mee.. mijn nieuwe OR Flite v5 17m met mijn nieuwe OR Origin board, maakte dat ik behoorlijk genoten heb. 9-11 knoopjes en toch nog 3.5m op de WOO. Ik ben tevreden...
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Vanochtend tussen 8 en 10 had je goed kunnen varen . Ik was net te laat . Van de week maar weer na werktijd
|
|
|
stannoss
Geen avatar
|
Heb daar de hele middag kunnen varen met m'n Sonic2 13m vandaag
|
|
|
|
gyttja
|
Dinsdag middag misschien een low wind sessie proberen. 13-18 knoopjes moet lukken met de 17m flite.
|
|
|
|
PeeWee
|
Zekers weer eens lekker. Geen handschoenen, cap, etc. see joes
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zekers weer eens lekker. Geen handschoenen, cap, etc. see joes Bikkel, ik vond het behoorlijk frisjes. Kan ook komen dat ik dit jaar voor het eerst mijn wet suite aan had Was lekkel vanmiddag met de 11, De Twintip en de Thech, gelukkig was er geen zon, dus hoefde ons niet in te smeren
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
hier (marsa alam) ook frisjes hoor, 24 graden en vandaag met 8m Enduro gevaren.
leven is k*t
|
|
|
Haring High Richardt
|
hier (marsa alam) ook frisjes hoor, 24 graden en vandaag met 8m Enduro gevaren. leven is k*t
|
|
|
|
DM2008
|
Vrijdagmiddag ziet er wel netjes uit ja. Zondag ook!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Misschien begin middag morgen als t een beetje doorwaait @ Pier...
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Later gingen die sonics vrij goed hoor richard. Mooie board offs van die jpngens, voor mij was het niet de moeite om te gaan
|
|
|
pewpew
|
mm gaan er morgenmiddag mensen?
|
|
|
the littleman
|
Waait al lekker! Vanmiddag ff naar schellie
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ouderwetse top sessie op schel met de 9 meter en een zoodt bekende badtgastuh waaronder de Beun die ik al hele tijdt niet meer gezien had, nog de beste wense Hans
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wijkiki was weer lekkerrrrr met de 9. Eerst ff een tijdje op het waveboard, wat nog niet mee valt voor een beginner tweede sessie met de twintip en om half vier gesloopt van het water af.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yep, lekker windje op Schellie. Mooi weer met de 9m kunnen vliegeren. Heerlijk
|
|
|