DM2008
Die 16 om 22 heb ik op Ijmuiden iig niet gezien, maar een biertje gaan drinken ipv zeuren met een 13m in 12kn.
Heb't eind v/d middag toch geprobeerd maar was niet veel. Daarna toch biertje gedronken bij het Noordzeepaviljoen.
kiteruitschell
Geen avatar
De hele week goede wind in de verwachting dat wordt zeker een paar keer varen na werktijd
Giertje
Richard neem voor Dakhla ook maar je 11 mee als kleinste maat want het ziet er voor de komende tien dagen ook niet lekker uit. Koop nog snel een 15 meter.
Haring High Richardt
We gaan ook helemaal niet kiten, Gier. Coos heeft een speed 18 meter matras Flysurfer gekocht om in te slapen (schijnt er ,s nacht te vriezen) en de kamelen staan al voor ons klaar voor de rond see sight tour van een week door de sahara
VIDEO
http://www.youtube.com/watch?v=KsuXa8anFaA
DM2008
Morgenmiddag Wijk of IJmuiden??
kiteruitschell
Geen avatar
Lekker windje en een zonnetje , paar man op het water, was weer ff lekker op schell
Giertje
Het was weer een topdag op Schell
heerlijk gevaren met de 9 edge.
onderaqua
Voor de bui binnen Gier ?
DM2008
Lekker rondje gedaan op WaZ Pier, lekker windje wat nog wat toenam in de loop van de middag, wel een beetje klotsbak maar ook behoorlijke golven!
Giertje
Onderaqua geen spatje gezien,
toen het begon te regenen zat ik alweer thuis.
Waterragger
Geen avatar
Lekker gevaren op Schell! Gelukkig weer goed kunnen lachen om een setje Duitse buurvrienden
Tim_GTS5
Lijkt wel wat te waaien @ schel ? Jammer dat de webcam het niet meer doet, iemand die er iets meer over weet ?
Eckhardt
Geen avatar
Wijk was lekker met de 15, maar had aan t einde mss wel met de 10 gekund. Eerste NL sessie zonder schoentjes zit er op :-)
kiteruitschell
Geen avatar
Morgen west noord-west helaas. Toch wel naar schell denk ik , hopen dat mijn nieuwe naish torch 2017 11 meter nog wordt afgeleverd morgen voor een test ride.
Tim_GTS5
Top , ik had nog een oude link waarschijnlijk ?!
prokiter
Ziet er lekker uit voor vandaag. Nog een twijfeltje of ik wijk of workum zal doen. Hoe is het met de temp van beide? Gr Arwin
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
Op de webcam van Schellinkhout ziet het er niet optimaal uit , wind is volgens mij NW ...ik ga vandaag maar weer eens op Andijk kijken .