kiteruitschell
Geen avatar
|
Zal wel kunnen denk ik . Aan /uit windje op ijmuiden top golven en koud maar zonnig.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Aan uit windje op Andijk met de 9, bij aan windt, knalle met je kadaverrr
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Waait nu ook gewoon weer goed voor schell dik 20 knopen uit west.Morgen koningsdag gaat het eindemiddag wel weer wat waaien
|
|
|
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wind was niet slecht af en toe redelijk overpowered met de 14. Stan geen zin meer in de woo ?
|
|
|
stannoss
Geen avatar
|
m'n woo is stuk henk, heb wel al mail contact met WOO. ff zien hoe dat gaat lopen...
|
|
|
the littleman
|
*-)Zondag de kites maar ff ontdoen van van dat shara zand. Staat een mooi windje voorspeld
|
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Zuidoost valt tegen als in weinig wind of een slechte windrichting voor schellinkhout?
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Met OZO heb je niks te zoeken op Schell. Edam Enkhuizen Medemblik zijn de spots voor deze richting.
|
|
|
|
KiteShallow
|
Volgens windfinder is de wind ZO
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Met Z.O is het te doen op Schellinkhout (zeker verder op het water) maar de windvoorspelling van Theyr geeft toch meer OZO aan en dan is Schellinkhout niet echt lekker ...ik ben morgen op Edam(noord). See You.. Hier het plaatje voor morgenmiddag.
|
|
|
|
|
CvdM
Logs: 0 | 4 uur
|
De wind staat al lekker aan. Iemand op Enkhuizen? Wil zo die kant op gaan
|
|
|
the littleman
|
Waar gaan we heen????? Enkie of blikkie????
Ok ga naar Enkie rond half 1
|
|
|
Shredder
|
Ik ga zo om 11:30 naar blik
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
enkhuizen of hondenhemel rond 12 , medemblik te druk op zondag
Wind was zoals verwacht weer 10 knopen minder als de voorspelling Begonnen met de torch 11 daarna 14 meter
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Lekker gevaren op Edam. Wind was idd wat minder, maar prima met de 12 gevaren, wel weer lekker druk, telde zo'n 90 kites op het water
|
|
|