|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekker gekite wel hoor maar vond het wel errug vlagerig, maar met de 5 goed te doen.
|
|
|
@LaurenS
|
zo wijk nog even aan de 8
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Ik sla over. Gisteren was al werken met de 6m en nu is wind nog harder en vooral nog meer vlagen. Morgen een nieuwjaarssessie dan maar doen
|
|
|
Teigetje
|
Teigert skipt hem ook voor vandaag effe een daggie rust voor het lijf Morgen zien we wel weer
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Dan maar naar de bunker. Ik zie op de cam dat het daar al druk is
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wat nu mannen...nu waait het weer eens echt blijven jullie thuis . Maar ik kijk het ook nog even aan ...het regent nu hier behoorlijk ..maar er komen vanmiddag ook wel weer droge momenten aan. Wind is inderdaad pittig maar volgens Wf vergelijkbaar als gisteren. @RobertvO...de wind op wijk lijkt mij net iets teveel Zuidelijk is ook niet echt optimaal ..erg vlagerig over de pier.
|
|
|
Haring High Richardt
|
RobertvO...de wind op wijk lijkt mij net iets teveel Zuidelijk is ook niet echt optimaal ..erg vlagerig over de pier. Je kan ook eerlijk tegen Robert zeggen dat je een schijthekel aan zand heb in je auto en dat je (bijna) nooit vaar op Wijk dan deze smoezen allemaal te verzinnen om niet naar Wijk te gaan Fijne jaarwisseling en een gezond en windt rijk 2018 allemaal Badt Gastuh en tot volgend jaar !
|
|
|
zwafra
|
Ja....je heb gelijk Richard ...ik heb een hekel aan nat zand dat overal aan blijft kleven .. Maar gezien de periode met regen ga ik vandaag ook niet kiten... Voor iedereen een prettige oudjaarsavond .. En alvast een gelukkig nieuwjaar.. En tot morgen op Schellie..
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er goed uit voor nieuwjaarsdag. Gaan we morgen na het kiten ook nog in badkleding een nieuwjaarsduik nemen? Prettige jaarwisseling en tot morgen.
|
|
|
@LaurenS
|
Was goed sleuren met de 8 met 40 knopies,wind was top en niet vlagerig hoor Frank . Happy new year
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Op schell wel hele dikke vlagen . De 8m was af en toe pittig .Maar zeker een topsessie
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Eindjaar goed afgesloten met een boeking: 2 weken kaapstad eind januari Met erik_vr en vriendin en baby (ohoh wat een vlucht mehhhhhhh) Ik sta open voor alle tips! Wave board en TT mee. We zitten in Bloubergstrand vlakbij Kitebeach net zuidelijk van Big Bay. Zoek functie op het forum doet het niet dus kan even niet zo makkelijk eerdere ervaringen vinden...
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Totaal niet vlagerig op WAZ de Bunker, wel eenzaam alleen..... Na een uurtje gelukkig wat medekiters Ging perfect met de 7m². Goede jaarwisseling iedereen!
|
|
|
|
|
zwafra
|
Iedereen nog de beste wensen. ..en gaan er vandaag nog mensen naar Schellie voor een nieuwjaarsessie..ik ben er om een uurtje of 12.
|
|
|
|
Giertje
|
Allemaal de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar en tot later op het water.
|
|
|
Teigetje
|
Zo dat was weer lekker, 10 dagen vrij geweest waarvan 7 aan de vliegert gehangen Vandaag een nieuwjaars sessie met de Duke en de 9m. Nu weer aan het werk, nah ja werk, ik ben aanwezig
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Net een beetje te laat vandaag voor de beste wind . Sprongen zagen er goed uit frank van je . Mijn woo deed het niet vandaag,sessie was niet te uploaden , maar ging ook niet hoog .
|
|
|
stannoss
Geen avatar
|
Zijn er morgen middag rond 4 nog mensen op schell. Het gaat pittig waaien maar wil niet alleen staan
|
|
|