CCaptain
|
zaterdag wind en 5 graden, nog mensen naar de slufter
Hi Nick, ik kan dan alleen in de ochtend en ben van plan van 10:00 - 12:30 naar de slufter te gaan. Je hebt het toch over zaterdag he Jazeker zaterdag , ik kan wel enkel in de namiddag. Kan er ten vroegste 11u30 zijn cu@the water
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Morgenvroeg kijk ik of het slufter of playa word, afhankelijk van de richting. Verwacht rond een uur of 12 op de spot te zijn (welke dat dan ook mag zijn)
|
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Morgen hebben we maar één uurtje school.. en in mijn regelement staat dat je dan mag gaan kiten! Ed moet helaas klussen in Ouddorp en dat is niet optimaal met zuid! Gaan er mensen richting slufter met een plekje? Ik kan op elke plek komen waar je met het openbaar vervoer heen kan!
|
|
|
|
geloof68
|
Morgen hebben we maar één uurtje school..!
Vind ik nog veel voor zaterdag, ik dacht dat dat afgeschaft was. In ieder geval wens ik je/jullie een goede sessie op het water!
|
|
|
stefan-fone
|
Waar gaan jullie vandaag kiten?
|
|
|
CCaptain
|
ZO! ik ben ook weer uit mijn winterslaap ontwaakt!
Martjuuuhh! Fijn dat je wakker bent! We maakten ons al zorgen
|
|
|
|
stefan-fone
|
Ben op oostvoorne goed te doen met weer en windrichting??
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Ben op oostvoorne goed te doen met weer en windrichting?? Aan de sneeuw tezien ist hier nu siteshore. Wacht nog ff tot de sneeuw afneemt
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Beter ga je niet in het water liggen, kouder dan dit krijg je het zeewater niet snel!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
zo maar eens op 2de slag kijken.
Niet naar sluf? Ik ga daar vanmiddag heenHelaas mag het niet zo zijn..morgen poging 2
|
|
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Rock was vlak voor zijn doen! Was een lekker dagje weer. Tijd dat die pestschoentjes uitkunnen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zelfs met die pestschoentjes voelde ik na 3u hakken mijn voeten niet meer. Echt niet grappig hoe koud t water is! Gelukkig was de lucht 8gr en waaide t hard genoeg om met een 9m vol te rammen zodat je t verder warm genoeg hield.
|
|
|
rdeheld
|
Wat je noemt een opfris sessie met de nadruk op fris. Maar wel lekker!
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Beter ga je niet in het water liggen, kouder dan dit krijg je het zeewater niet snel!
Goed pak en wat laagjes heeft z'n werk wel gedaan. Alleen wel koude handen op een gegeven moment. Wel een dikke brainfreeze toen ik m'n cap was vergeten op te doen en viel Rock was vlak voor zijn doen! Was een lekker dagje weer. Tijd dat die pestschoentjes uitkunnen Rock was inderdaad vlak voor z'n doen. Wel ff lekker gevaren.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Het was lekker, wel weer even wennen. Kon men board niet aan men voeten houden in het begin. Maar na wat wennen weer goed de lucht in gegaan met de 9
|
|
|