mocem
|
Waren die pakken niet zo ongelofelijk duur door het 'speciale' neopreen.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Waren die pakken niet zo ongelofelijk duur door het 'speciale' neopreen.
ben je niet in de war met Patagonia?
|
|
|
@LaurenS
|
Matuse Wetsuits is een Amerikaans merk, dat zeer hoogwaardige pakken maakt van Geoprene, oftewel limestone neopreen. Het grote voordeel van dit materiaal, is de hogere isolatiewaarde en het feit dat het vrijwel geen water opneemt,aldus de website van Versus
|
|
|
|
Kamo
|
Hey Mocem,
Inderdaad, het zijn duurdere wetsuits van een neopreen dat niet van Aardolie wordt gemaakt. Alle informatie daaromtrent vind je op onze website inclusief filmpjes over de pakken.
De reden dat ze nu goedkoper zijn is dat we van de huidige modellen alleen nog een aantal maten hebben en we dus een speciale prijs gemaakt hebben om zo ook de laatste maten te verkopen.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
[url]http://www.1dayfly.com/nl/nl/mobile/fly/classic/[url]
Gopro black+ 350€
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Op duitse ebay zijn de go pro's black incl verzending naar nederland € 335,- (incl 1 jaar garantie)
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Voortaan direct hier plaatsen aub, en niet onder nieuws.
|
|
|
ErikFanatic
|
Weet iemand toevallig een voordelig adresje voor aankoop van de GoPole Reach?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Local
Geen avatar
|
http://www.surfstitch.com/eu/en/home Heeft wat herfstaanbiedingen. o.a. t/m 20% korting sidewide bij besteding vanaf 25 pond t/m vrijdag middernacht met code autumn20. maar als je 100,150 of 250 euro uitgeeft kun je ook 15%, 20% of 25% korting krijgen met de codes cool15, cool20 of cool25. Dat valt na te lezen op hun FB, die andere code is via de mail gekomen. Ohw en staat ook op hun website.
|
|
|
|
|
geloof68
|
Ik heb nog een nieuwe 2014 liggen, mag weg voor een stuk minder hoor en ik stop er niet mee;).
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Zijn er nog leuke 5/4 frontzip wetsuit aanbiedingen? Ik weiger om nog meer dan 200,- voor een wetsuit uit te geven, gezien m'n huidige dure wetsuit die na een jaar varen eruitziet alsof hij 10 jaar oud is, volop verkleuring en erg veel beschadigde/uitgerekte delen.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zijn er nog leuke 5/4 frontzip wetsuit aanbiedingen? Ik weiger om nog meer dan 200,- voor een wetsuit uit te geven, gezien m'n huidige dure wetsuit die na een jaar varen eruitziet alsof hij 10 jaar oud is, volop verkleuring en erg veel beschadigde/uitgerekte delen.
Ga eens naar Stormchaser .... Barry heeft Billabong Xero 5/4 voor een mooie prijs ..... Ik heb zelf geen ervaring met Billabong ... maar wel met Stormchaser ...... Ik zou graag deze wetsuit willen kopen maar heb net een Prodigy 9,5 gescoord .... en weet niet hoe ik dan een nieuwe wetsuit bij mijn vrouw kan verantwoorden ...
|
|
|