(HJ) MINI-ME
|
Ziet er toch wel goed uit dat roze HJ ook al ben ik geen fan van roze! Goed opgemerkt Hendrik, je hebt een oog voor detail... Haha je hebt gelijk. In de titel zeg ik het goed maar tijdens het opslaan heb ik het idd uit macht der gewoonte "krush" genoemd. Maar idd wat een bak low end komt er uit die 12m2 Notus en wat gaat die ver em hoog!!!!! Was wel weer even wennen aan een andere manier van insturen voor de sprong.
|
|
|
|
PRdewit
Geen avatar
Logs: 0 | 17 uur
|
En we hebben een nieuwe boardje Jaime Pro 2013 136/41 + NNT straps Mooi prijsje en kom mooi mijn oude boardje inruilen eigenlijk vrijdag al gehaald en getest vaart echt super maar was niet in de stemming om hem op het forum te zetten omdat ik me kite kwijt WAS !!
|
|
|
|
PRdewit
Geen avatar
Logs: 0 | 17 uur
|
ik heb hem als bijlage toegevoegd en toen maakte hij hem zo klein , maar effe tussendoor evan ik had jou een mailtje gestuurd voor kitehigh stickers maar heb nog steeds geen reactie
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Nobile woodskim op de kop weten te tikken voor de net niet genoeg wind freubel dagen. Ben benieuwd!
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
Eingelijk mn board compleet na de aanschaf van deze schatjes. Topsetje! Het betreft de Wainman Joke, met Ronix Parks Boots
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nobile woodskim op de kop weten te tikken voor de net niet genoeg wind freubel dagen. Ben benieuwd! Hardstikke leuk alternatief
|
|
|
feddomw
Gast
|
Nobile woodskim op de kop weten te tikken voor de net niet genoeg wind freubel dagen. Ben benieuwd! Hardstikke leuk alternatief Niksboard. Toch niet een marktplaats aanschaf hoop ik?
|
|
|
|
SanderH
|
Nieuw boardje Youri pro 2012
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nieuw boardje Youri pro 2012 Nice! Heb een tijd geleden een van de eerste versies gevaren, en die was al lekker. Ben benieuwd hoe deze vaart. Vooral m.b.t. het low-end en eindsnelheid Pop en demping geloof ik wel
|
|
|
maprins
Geen avatar
|
Wilde een Aboards Z serie uit 2013 kopen. Deze blijken helemaal uitverkocht te zijn. Eind juni komen de 2014 versie uit de fabriek rollen. Ik heb er alvast 1 gereserveerd. Zie foto's van nieuwe design
|
|
|
|
BaSS
|
M'n ogen!?!?!?! (mooi board!!)
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Wilde een Aboards Z serie uit 2013 kopen. Deze blijken helemaal uitverkocht te zijn. Eind juni komen de 2014 versie uit de fabriek rollen. Ik heb er alvast 1 gereserveerd. Zie foto's van nieuwe design mooi boardje enjoy! t lijkt wel op naish thorn the rivival wat outline betreft dan.
|
|
|
kite2fly
|
Er kan weer worden getest
|
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Eingelijk mn board compleet na de aanschaf van deze schatjes. Topsetje! Het betreft de Wainman Joke, met Ronix Parks Boots Wasda nou voor fluorgeel/zwart board?
|
|
|
kite2fly
|
Dat is een goede vraag. Zelf vind ik het wat laat om alles dan soepel en profi te laten verlopen.....als het een kwestie is van kites neeleggen en mensen de gelegenheid geven te testen wil ik het wel overwegen. Momenteel ben ik ook druk om ze in de UK en Italie bij scholen en clubs te krijgen dus daar zit ook al veel vrije tijd in.....hmmmm moeilijke vraag haha. Overigens woon ik in Rockanje dus testen op Oudorp e.d. kan altijd ;-)
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Dan wil ik graag testen op 15 juni ;-) Kan ik het mooi vergelijken met tig andere kites.
|
|
|
kite2fly
|
Heb Ervan al een mail gestuurd... ben er mee bezig ;-)
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
Eingelijk mn board compleet na de aanschaf van deze schatjes. Topsetje! Het betreft de Wainman Joke, met Ronix Parks Boots Wasda nou voor fluorgeel/zwart board? das een Ronix One van een maatje van me. puur wakeboard.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Heb Ervan al een mail gestuurd... ben er mee bezig ;-)
Dat gaat goed komen We bespreken dat vast en zeker morgen!
|
|
|