|
|
|
Niall
Geen avatar
|
Werd is tijd voor een nieuw boardje, gelijk maar een Trax 8 <3.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Werd is tijd voor een nieuw boardje, gelijk maar een Trax 8 <3. ik hoor net dat je binnenkort een nieuw boardje krijgt... En nog een, en nog een, en nog een....
|
|
|
FlyingHigh
|
Zit er dik in!! Mijn trax is ook al aan het delamineren . Binnenkort maar eens mee terug naar de shop
|
|
|
feddomw
Gast
|
Eigenlijk een gat in de markt: gewoon elke paar maanden een nieuwe halen, blijf je altijd een ZGAN boardje houden!
|
|
|
Wil
|
wel echt een gaaf en fijn board! maar dat delamineren, tjaa, echt zonde en klote. Mijn trax 7 wordt als het goed is binnenkort ook omgewisseld voor een nieuwe. Vraag mij alleen af hoelang het duurt voordat het weer gebeurd...
|
|
|
wasbeer
|
Mij hoor je niet klagen, is echt wel ideaal, om de 2 maand een gratis nieuw boardje
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mij hoor je niet klagen, is echt wel ideaal, om de 2 maand een gratis nieuw boardje F-one maakt al sinds 1999 kiteboards. Zij waren de eerste met de "snowboard" bouwwijze in 2002. Zo'n full carbon geval heb ik nog ergens liggen, en is nog in prima conditie. Des de vreemder is het dat ik zo vaak dit delaminatie verhaal hoor
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Die van mij delamineerd ook vreselijk. Mijn bovenlaag zit inmiddels al helemaal los. Maar ja, tis niet anders en ook ik heb goeie hoop dat het netjes wordt opgelost.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Met m'n Acid5 heb ik geen last van delamineren. Alleen vind ik de onderkant wat gevoelig voor krassen.
|
|
|
|
Niall
Geen avatar
|
allemaal leuk en aardig dat delamineren, maar voorlopig is dat boardje niet meer dan een luxe meubelstuk. Gelukkig gaat het zondag goed waaien.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja idd, alleen jammer dat t pal oostenwind is... Klotewind... Koud, vlagerig en op 95% van de spots in NL aflandig. Dus feitelijk een rukwind.
|
|
|
wasbeer
|
Stop toch met jammeren en ga lekker het water op, zijn genoeg spots waar je wel kan varen met oost. Wees blij dat er wind is!
|
|
|
|
|
-=Banzai=-
Logs: 0 | 197 uur
|
Zit er dik in!! Mijn trax is ook al aan het delamineren . Binnenkort maar eens mee terug naar de shop Afgelopen zomer bij de Kiteboarding Club in El Gouna zag ik ook alle Trax 8 boardjes aan de boven en onderkant delamineren en ik maar denken dat het een extra aangebrachte beschermlaagje was voor het koraal
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Er staan toch zat foto's in,die link kan je toch zelf opsnorren als trick op google... no problemo lijkt me. Veel plezier ermee Boudewijn
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat opsnorren lukt ook wel, maar als ze meteen tijdens die fotoshoot filmpies hadden gemaakt, was het toch helemaal af geweest. Vind IK!! Zeker als die filmpjes in dezelfde kwaliteit(lees dichtbij)waren gemaakt als de foto's. !! Verder heerlijk boek met duidelijke pica's!!
|
|
|
@LaurenS
|
Is tie weer Ook weer binnen ,goed opgelost door Kater Alkmaar ,die Select had kuren...garantiegevalletje en een gewone Apex terug met tegoedbon
|
|
|