Menno de Vries
|
Van het weekend zal het nog wel mee vallen. Ik neem aan dat de scholen nog geen les geven en het zou og niet zo druk zijn met duitsers (alhoewel je het nooit weet natuurlijk).Morgen is wel een goede richting voor Brouwersdam.
|
|
|
PvanEE
|
Morgen ochtend eerst werken ???? hopelijk houd de wind aan. Of zou het zondag ochtend beter zijn? Wat denken jullie....
|
|
|
Menno de Vries
|
Morgen ziet er oke uit tot een uur of drie. Zondag zijn de verwachtingen iets minder. Maar het is nog geen zondag natuurlijk. Tot hoe laat moet je werken??
|
|
|
PvanEE
|
Normaal gesproken tot 12:00. Dan ben ik om 13:00 op de Bdam. Morgen windfinder ff checken hopelijk dan nog steeds tot 15:00 goede wind.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
De Brouwersdam is met NW pal on-shore. Dat betekent dat je evenwijdig met de kust moet varen. M.a.w. tijdens het wegvaren gelijk hoogte moet kunnen maken. Anders lig je weer op het strand. Kan ook aardig lastig zijn met andere kiters. je zit elkaar zeker in de weg. Voor NW is Ouddorp een goede plek. Morgen een goede wind. Zeker 20 knoop. Voor beginners niet groter dan een 10 (afhankelijk van je gewicht
|
|
|
|
Menno de Vries
|
Hoop dat het heel de dag 20 knopen is, windfinder geeft in de middag 18/19 knopen aan afnemend naar 15/16. Kijk morgen ochtend wel wat de wind doet. Denk nog steeds rond een uur of 13.00 op de Dam te zijn.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
vanochtend op de slufter een NW wind van 18-25 kn. Slechts een 20-tal kiters in de ochtend. Dus alle ruimte op het water
|
|
|
PvanEE
|
Was heerlijk op de Bdam ???? wel wat druk maar heerlijk genoten.
|
|
|
Menno de Vries
|
Ben niet meer geweest, kon er pas om één uur zijn en de wind was niet zoals verwacht. Ga het morgenochtend opnieuw bekijken. Dan kan ik wel op tijd vertrekken.
|
|
|
PvanEE
|
Tot 15:00 was het goed daarna was de wind weg. Suc6 morgen
|
|
|
Tjornie
Geen avatar
|
iemand die vandaag slufter gaat? nog meer mensen die interesse hebben in een groepsapp? Mail maar ff je nr dan..
|
|
|
Menno de Vries
|
Was vandaag super op Oostvoorne. Lekker wind denk zon 25 tot 30 knopen, niet druk en super lekker weer.
|
|
|
Finch
Geen avatar
|
Morgenavond nog iemand slufter? ik ga vanuit mn werk.
Wil me ook aanmelden voor de groepsapp... zal je ff berichtje sturen Wijers88
|
|
|
rogierbreda
Geen avatar
|
Hey daar, nieuw op dit forum en nieuw bij het kitesurfen. Woon in Breda bijna naast het dr struyckenplein.
Nu twee keer in Tarifa op vakantie geweest en veel kunnen oefenen daar, ben nu in het stadium upwind leren varen & sliding turn maken. Nadeel van Tarifa was voor mij, in April geweest de bijna constante 30kn en golven.
Dus wil nu graag oefenen hier in NL, en het liefst op Oostvoorne.
Zijn er meer Oostvoorne gangers / beginners hier waar ik een x bij kan aansluiten? Of andersom heb meestal wel vervoer.
Sluit me ook graag aan bij de groepsapp.
Gr Rogier
|
|
|
tjaarts
Geen avatar
|
Ik woon ook in Breda. Heb eigen vervoer en oefen vooral op autostrand Oostvoorne. Ik ben vorig jaar begonnen na vroeger veel te hebben gepowerkite en gekite-buggied. Eind vorig jaar had ik waterstart redelijk onder controle dustin deze zomer vooral lekker meters maken, als dat lukt.
|
|
|
Straight edge
|
Ik kom uit kapellen vaar ook wel in oostvoorne beginner ook
|
|
|
|
Menno de Vries
|
Rogier, stuur je telefoonnummer even in PB naar Tjornie. Kan die je wel toevoegen aan de groeps app.
|
|
|
Tiny-T
|
Zijn hier nog wat mensen actief? Ben hard bezig m'n set compleet te maken dan kan ik ook gaan oefenen en dan zijn wat bekende gezichten op het strand altijd fijn!
|
|
|
geloof68
|
Wil je op een kitegerelateerde app?
|
|
|
Tiny-T
|
Altijd goed voor wat inside information!
|
|
|
geloof68
|
Tja, dan is de PKC misschien niet de juiste app groep . Ik ben lid van de PKC en de KGB. Misschien kun je beide beheerders van de Brabantse kitegroepen PKC en KGB (PKC: Tjornie en KGB: Ard) een berichtje sturen met jouw motivatie. Succes!
|
|
|
PvanEE
|
PKC is de TOP man! Meld je eigen maar aan. Ps. er komt zo nu en dan ook informatie voorbij wat niet altijd kite gerelateerd is. Gr.
|
|
|