bitburger
|
ik ga zaterdag weer 10 graden 33 knopen vlagen naar 43
|
|
|
chico
|
Is dat de Iceman??? Voor mij alles beneden de 6 degree C. Is een NO GO (wet suit style)
|
|
|
wouterb
|
Is dat de Iceman??? Voor mij alles beneden de 6 degree C. Is een NO GO (wet suit style)
= Dimitri Maramenides. eigenaar van Epic kites. errug actief qua mooie beelden, extreme acties, en 'je koter op de plank zetten' Heeft ook al eens geprobeerd door een vakantiehuisje te rammen (in zijn eclise-tijd).
|
|
|
Garnaaltje
|
gisteren een ZZW sessietje gehad 13-18 kn ergens in Zeeland met wetsuit en helm en gopro en zonder kap dus. Prachtige dag, geen wolkje aan de lucht en 45 min sessietje. Koud 3 graden, maar leuk met SP3 12m
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
De droogpakken van tegenwoordig zijn zo goed dat je kan kiten zodra het niet meer vriest. Wel heb ik meer dan anders de voorkeur voor wat aanlandige wind.
Moet je natuurlijk wel gepast gekleed gaan, dus niet zoals die Dimitri.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
was eergister te doen in 5x3, een shorty en thermo. Maaaaarrrrr een dezer dagen is mijn drysuit binnen!! is wat comfortabeler omkleden.
|
|
|
|
schepers
|
Gisteren 2.5 uur staan knallen op de rock met een 3-5 pak, was echt een super sessie! Beetje koude tenen maar je moet er iets voor over hebben!
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
was eergister te doen in 5x3, een shorty en thermo. Maaaaarrrrr een dezer dagen is mijn drysuit binnen!! is wat comfortabeler omkleden. Ik trek met deze temperaturen m'n pak thuis aan en thuis weer uit
|
|
|
Morres
|
ik ga eigenlijk niet onder de 10graden, maar zaterdag 9, dichtbij genoeg. ging vroeger door tot 2graden, maar mn knieën vinden het niet leuk meer
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
@Erik, hoe is het met de kleine?
Hij is nu twee en een halve maand oud en kan een super aanstekelijke glimlach op zijn gezicht toveren. Daar kan ik alleen maar blij van worden. Zaterdag nog kiten? Welk droog pak heb je besteld?
|
|
|
markus
|
@Erik, hoe is het met de kleine?
Hij is nu twee en een halve maand oud en kan een super aanstekelijke glimlach op zijn gezicht toveren. Daar kan ik alleen maar blij van worden. Zaterdag nog kiten? Welk droog pak heb je besteld? zijn onbetaalbare dingen in het leven. vind ik. ik heb de Typhoon Racer besteld, ga ik ook wat harder, haha. ben zaterdag op Rockanje.
|
|
|
pimpoldi
|
ik snap niet waarom je stopt in de winter.. met een beetje wetsuit 5/4/3 kan je echt prima door!! ik probeer gewoon door te kiten in de winter!!
|
|
|
JorritPi
|
Wij hebben een keer met -1 gekite maar dat was wel echt bikkelen. Na 15 min kun je je armen bijna niet meer bewegen.
|
|
|
markus
|
valt wel mee. meer het omkleden bij de auto, sta ik in mijn nakie en anderen stappen droog ,hup ,zo de auto in. wil ik ook!! en daarbij waarom zou je het niet doen? pakken zij er toch voor?
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Dan maar een mietje, maar met een droogpak geniet je.....
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
mn droogpak is verrot, ik ben woensdag rond vriespunt nog lekker gaan kiten in me gare oude 5/3 tje. cappie niet nodig, muts is genoeg. Als de zon maar schijnt;)
|
|
|