Giertje
|
Ze bestaan dus nog. Mannen met ballen. Gewoon een Topprestatie. Proficiat Eddy .
|
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Eddy doet zijn nickname eer aan , ongelovelijk zeg wat een trip !
|
|
|
|
geloof68
|
Superprestatie ! Zo op het eerste gezicht is Eddy er ongeschonden vanaf gekomen, maar Thijs niet.
|
|
|
|
|
GetHigh
|
Wow hoe vet is dat!!! Super! Respect.
|
|
|
joosie
|
Dit is een meesterlijke top prestatie zal voorlopig niet worden verbeterd, meer dan 250km!!!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Wat een prestatie. Echt knap en bijzonder, en helemaal alleen door gaan is echt gedurfd vind ik. Ballen!
Toch moet ik het vragen, meer uit nieuwsgierigheid: mag je uberhaupt van Schier naar het vasteland varen? Dat is toch Waddenzee en derhalve verboden?
Graag binnenkort uitgebreid verslag op Versus site.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ai, over de waddenzee mag je niet kiten zover ik weet.
Wel een enorme prestatie!
|
|
|
HDFrank
|
Eddy en Daan,
RESPECT om uberhaupt aan zo'n tocht te denken, laat staan te starten....
Je ziet maar weer hoe afhankelijk we zijn van ons materiaal... Daan is geen opgever, dus als hij afstapt is daar echt een reden voor.
En dan de beslissing om in je Úppie door te gaan! echt Versus style....
Ene Richard B. deed het kanaal... (was toch wel ruim 180 km minder) Eigenlijk hoort aan Eddy zijn tocht wat meer ruchtbaarheid te worden gegeven...
Of ben ik de enige die dat vindt.
Nogmaal Daan en Eddy RESPECT.. een voorbeeld voor alle bikkels in de sport.
|
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Dikke prestatie leuk ook nog dat een andere kiter het laatste stuk met Eddy heeft meegevaren.
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ai, over de waddenzee mag je niet kiten zover ik weet.
Wel een enorme prestatie!
Eddy is netjes ten noorden van de waddeneilanden gevaren. Op de Noordzee dus.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Eddy is netjes ten noorden van de waddeneilanden gevaren. Op de Noordzee dus. Goeiesmorgens Pieno... read the lines of El Rudo
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Dit is een meesterlijke top prestatie zal voorlopig niet worden verbeterd, meer dan 250km!!! volgens mij heeft een nieuw zeelander of australier de hele braziliaanse kust gedown windert in een maand... had iig heel veel km's gemaakt. niet dat dit minder een prestatie is of zo maar betwijfel of dit de langste afstand is... zo ja miss iets voor de guiness book of worldrecords?
|
|
|
OllieWapper
|
Ik ben gisteren de hele aarde rondgedownwinderd, in een dag! Misschien dat ik het volgende keer es probeer tegen de draairichting van de aarde IN.
|
|
|