Weet niet of het hier op de goed plek staat maar kon geen geschikter plekje vinden dus vandaar:)
Via deze weg wil ik nogmaals degene bedanken die mij vandaag op mirns te hulp is geschoten nadat mijn kite volledig in de knoop al loopend er van tussen ging met mij er achteraan
(beginnende kitster met zo'n 12 uur les achter de rug)
(was een aso duitser, sorry voor de niet aso duitsters onder ons, die terwijl ik stil stond op een
rustig stuk vlak naast de boeien tussen het deel voor de badgasten en het deel voor de kiters
met mijn kite op bijna 12 uur, die aan kwam varen en zo met zijn lijnen door de mijne heen
voer waardoor onze kites dus in de knoop zaten. Die onbehouwen kerel kon alleen maar vloeken terwijl ie al mijn lijnen door de war smeet om de zijne er tussenuit te vissen en daarna gewoon lekker verder te kiten. Was van plan met mijn kite naar de kant terug te lopen om hem uit de knoop te halen en
een nieuwe poging te gaan doen totdat de kite begon te loopen en mij mee trok. Was pisnijdig op die kerel die dus niet uitkeek en mij dan ook nog met een kite die geheel in de knoop zat gewoon liet staan.
(Heb zelfs mijn safety getrokken maar mocht helaas niet baten) opvallend dat veel duitsers erg onbeschoft en egoïstisch zijn t.o.v. andere kiters, hebben wij daar alleen last van???
Gelukkig voor mij zijn er ook nog normale en sociale kiters die een ander wel een helpende hand bieden, vandaar dus nogmaals een bedankje naar mijn helpende hand die mij even behoedde voor nog verder afdrijven/sleuren tot mijn vriend er was om de kite te pakken....