|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ziet er goed uit. Zie alleen op mijn ipad nu niet meer de trackerbalk. Misschien dat dat de bedoeling is, maar was wel handig om dit in 1 overzicht te hebben.
|
|
|
Paulki
Geen avatar
|
Ziet er op de foto goed uit. Op mijn iphone staat echter alles door elkaar.
|
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Op de Ipad zie je niet meer links de laatste topics en films. Vind dat wel een gemis. (Zelf zou ik trouwens niet weten hoe ik zo'n site moet maken dus vind het allang knap wat jullie doen)
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Nieuwe versie op Ipad is (nog) geen verbetering. Ff doorsleutelen, ben wel benieuwd naar een update. Keep up the good work!
|
|
|
Robin73
|
Op de laptop met Windows 8 is het trouwens helemaal onoverzichtelijk. De oude versie was mijn inziens erg duidelijk op alle apparaten. Van pc tot telefoon
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Op windows8 nog steeds problemen, ook met een verse cache?
Ipad zou nu ook de desktop versie moeten laden in landscape (horizontaal) en de mobiele versie verticaal net als android.
iPhone doet zich voor als een apparaat met 360px breed scherm kom ik dus net achter, daar zal een apart design voor moeten komen. Voor nu zou de desktop versie weer moeten laden.
Dacht dus even simpel een mobiele versie te maken, maar dat blijkt dus een doolhof van honderden verschillende formaten.
Zo hoort de desktop-versie er nu uit te zien:
|
|
|
Robin73
|
Helaas op windows 8 nog steeds problemen. Heb voord e zekerheid even alle cookies etc verwijderd maar het beeld is nog steeds niet goed. Op de ipad ziet het er beter uit maar mis ik nog steeds de balk aan de zijkant waarin de laatste topics staan. Ook als ik hem kantel komt die balk niet
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik ga denk maar weer vanaf 0 beginnen met iets wat hopelijk wel op alle apparaten goed werkt.
|
|
|
@LaurenS
|
Goed plan Evan,zag er niet fraai uit op mijn android tel die aanpassing
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
was toch niks mis met het vorige? anders zoiets als KF? werkt op mn Ipad en android prima.
|
|
|
pappachris
|
Werkt nu bij mij prima op iphone en pad ios7
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
niets meer aan doen Evan. Dat vorige was drama op de droid... Één grote blokkendoos...
|
|
|
|