Ik ook nog 7 jaartjes Joepie
Of korter als ik mijn zaak tegen die tijd goed kan verkopen. Kan dus ook langer worden schater
Jouw jaarindeling is helemaal TOP. Ik ben er bij!
Hebben we er al zin in ?
Nog ruim 1.5 jaar werken en dan ben ik uitgewerkt. Dus ben ik mij aan het orienteren voor een perfecte kite surf camper om mee naar de beste kite surf spots in Europa en omstreken te gaan.
Inmiddels duizenden campers bekeken op internet en tot de conclusie gekomen dat het geen VW transporter gaat worden. De transporter is te klein om een paar maanden weg te gaan. Ook elke keer de boel ombouwen om te gaan slapen lijkt me geen goed idee.
De bestaande campers die ik heb gezien , hebben een douche en een wc. Douche is klein over het algemeen en pas ik niet in met mijn 1.93 m. Dus eigenlijk nutteloze ruimte die ik beter kan gebruiken.
De bedoeling is om 2 fietsen, hydrofoil set, Kite buggie, 2 planken en diverse kites mee te nemen.
O, ja helemaal vergeten, mijn vrouw moet er ook nog in passen.
Zo ben ik na lang zoeken op het onderstaande idee gekomen:
Een bestel auto zoals een Fiat Ducato of Opel Movano en deze om te laten bouwen tot camper.
Bestel auto van minimaal 5 jaar oud i.v.m. de BPM belasting en ongeveer 100.000 kilometer op de teller is mijn plan. Ook een verhoogde uitvoering zodat je geen hefdak nodig heb.
Dit zijn mijn eisen voor de camperbouwers die ik na hun toe mail :
Graag wil ik info voor het ombouwen van deze bestel auto door jullie bedrijf ;
Het volgende wil ik graag door jullie laten doen:
Een Vast verhoogd Bed (mijn lengte 1.93) zodat onder het vaste bed ruimte is om: kite surf spullen, 2 fietsen en andere spullen op te bergen.
Een koelkast (vriezer) en keuken (3 gaspitten)
extra kachel
isolatie en een zonnepaneel
eventueel kasten als er nog ruimte genoeg is
kleine ruimte bij de achterdeuren om natte wetsuits in een emmer te deponeren
douche slang bij de achterdeuren om zoute watersport af te spoelen
Luifel voor het voertuig
Mobiel toilet
Water vaste vloer i.v.m. watersport hobby: kite surfen
Aanvraag keuren en keuren RDW
Hoelang gaat het bovenstaande ongeveer duren ? Wanneer is er plaats ?
Is er een leen auto beschikbaar
Wat zijn de totale kosten inclusief BTW en BPM ongeveer : ?
Gr Richard
Mocht er nog iemand tips en tools hebben voor het bovenstaande hou ik mij aan bevolen.
Zijn er nog meer kiters die over 1.5 jaar dit in de planning hebben ?