Ik heb goede erevaring met Mr seal in Scharendijke, snel niet te duur en echt keurig gerepareerd, Doet droog pakken maar ook Neopreen wetsuits of steamers
Hoe groot is het scheurtje? Anders kan je het prima zelf lijmen. Ik ben zelf absoluut niet handig en het is ook mij gelukt.
Haal bij de surfwinkel even speciale lijm hiervoor, even in het scheurtje gieten, dichtdrukken en klaar. Vooral nu het nog niet doorgescheurd is, kan het makkelijk gelijmd worden. De lijm houdt ook goed; in mijn geval al 3-4 jaar. Kost een paar € en minuten.
Bij mijn O'neill spycho 2 begint de rand bij mijn nek helemaal plakkerig te worden, ik heb mijn wetsuit nu een jaar of 3. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
lijmen en dicht naaien is het beste. gewoon naalt en zwart nylondraat draat hebben ze bij elke naai winkel voor 2 euro. + 1,5 mm van het gat weg blijven met je steeken. hoeft niet helmaal vol met steken te zitten maar 8 steken per cm is genoeg. dan gaat het nooit meer open. zelfs niet bij een crach op het de kant.
Bij mijn O'neill spycho 2 begint de rand bij mijn nek helemaal plakkerig te worden, ik heb mijn wetsuit nu een jaar of 3. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
had ik ook nadat ik m een tijd in mn nieuwe tijdelijke woning in de dampige schuur had laten liggen. Gebruik m nu gewoon weer tijdje en t is nu weer voorbij. miss. ff goed in de zon :/
eventueel wassen met special wetsuit shampoo/zeep spul