Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dat heb je toch fout Andre, de Catalyst zoals die er sinds 2013 is was er al bij meerdere andere merken.
|
|
|
geloof68
|
Gaat om de pulleyless bridle van 2006 natuurlijk .
|
|
|
Archie
|
Ben benieuwd , hoop dat de kou nog even wegblijft
|
|
|
bramvk
|
Bestelling staat dus laat maar komen!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ziet er goed uit
|
|
|
Langbeest
|
Design staat mij ook wel aan, blijven mooie kites.
|
|
|
|
geloof68
|
Ik kan zelf nog niet kiezen, 7 t/m 10 is teveel van het goede. De tassen hebben nu een rits, had voor mij niet gehoeven, voorvak is dan wel weer oké.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
2014 had toch ook geen binnenzak? Ik heb hem iig niet kunnen vinden, ook niet bij de 2015 C4 of Chrono.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
2014 had toch ook geen binnenzak? Ik heb hem iig niet kunnen vinden, ook niet bij de 2015 C4 of Chrono.
Ow ok, dan zullen ze er wel vanaf gestapt zijn... Was toch een leuk en handig extratje.
|
|
|
geloof68
|
De 2011 serie had als laatste een binnenzak, time flies.
|
|
|
bramvk
|
Ik kan zelf nog niet kiezen, 7 t/m 10 is teveel van het goede. De tassen hebben nu een rits, had voor mij niet gehoeven, voorvak is dan wel weer oké.
Ik help je wel van de 7m af.
|
|
|
joosie
|
Al iemand deze nieuwe versie 2015 gevaren Is hij veel verbetert dan de 2014 ? Ik zit nog in dubio tussen de Edge 7 en 9m of de Catalyst 7 en 9m iemand nog goed advies?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wat wil je er mee gaan doen? Zijn nogal verschillende kites namelijk. Wil je hier en daar nog een loopje, uithaken of in de golven spelen kun je beter de catalyst pakken. Wil je zo hoog en lang mogelijk in de lucht hangen om je boardoffs te oefenen > Edge.
Oh, vergeet niet dan een Edge veel meer powerper m^2 heeft als een Catalyst en je de maten dus niet kunt vergelijken. Edge 7m zal ergens tussen de 8m en 9m catalyst in zitten wat betreft low- en high-end
|
|
|
daantjes
Geen avatar
|
Cat is niet heel drastisch veranderd. Maar de Cat of Edge is idd nogal een verschil. Mijn tip zou zijn om nog iets langer na te denken over wat je precies met je kite wilt.
|
|
|
PeeWee
|
He joosie, Je mag altijd mijn cat's even pakken en er zijn genoeg edge's op Schellie. Gewoon even zelf beleven . See joes
|
|
|
joosie
|
Oke dan ga ik nog verder met testen, Peter dan zou ik de Catalyst 2014 nog een keer testen, heb de Edge al paar keer gevaren ook de Naish pivot ff proberen werd mij vandaag verteld
|
|
|
|
Jeroen Schoots
Geen avatar
|
Wat een super kite is de Catalyst 2015,heb de tien meter.
Afgelopen weekend met een knoop of tien(max) er mee gelandboard,
Zou fluitend rond gereden hebben ,maar had een enorme smille op mijn gezicht had die me het fluiten onmogelijk maakte.
Ik zeg testen!!!!
|
|
|