|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Alle spots in de omgeving met Oost allemaal voor gevorderden helaas. Oostvoornsemeer is te doen, maar altijd rete en rete vlagerig
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Helaas zijn er met oost maar weinig geschikte spots aan de Noordzeekust Mijn keus is dan altijd Vrouwenpolder ...... da's natuurlijk wel een stukje rijden ....
|
|
|
Versusshop
|
Morgen hebben we een Versusshop testdag op muiderberg:
Versusshop.nl Testdag Muiderberg: Zondag 11 oktober 12.00 - 17.00
Waar: Muiderberg, nabij Amsterdam
Parkeren: Bij de kleine parkeerplaats aan het begin van de Dijkweg, of in het dorp rondom het park op De Brink
Beschikbare kites: Ozone: Catalyst | Edge | Reo (nieuw!) Slingshot: Rally 2016 (nieuw!) | RPM 2015 | Wave SST (nieuw!) Core: GTS3 | XR4 | Section (nieuw!) Flysurfer: Boost, Speed4 F-one Bandit 8
Beschikbare boards: F-one: Trax Versus: The Act Flyboards: Radical 5 Lieuwe: Shotgun
|
|
|
Remkookmer
Geen avatar
|
Bedankt voor jullie reacties ik ga misschien Vrouwenpolder Proberen is ind wel een uurtje rijden.
|
|
|
HuibN
|
Als je kijkt op Windtyty zit Vrouwenpolder morgen op de grens van genoeg tot te weinig wind. Veiliger zou NH zijn
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@versusshop..Muiderberg is met Oost niet lekker ...erg vlagerig omdat de wind vanaf de stichsebrug (brug van/naar flevoland) komt.
|
|
|
et1961
|
Vrouwenpolder is prima bij O of ONO. En het is vanmiddag om 14:25 uur hoog water!
|
|
|
Belgarath
Geen avatar
Logs: 0 | 15 uur
|
Oostenwind in Zeeland trekt op niks. Is altijd een stuk minder dan opgegeven. Iedere keer ligt iedereen te prutsen en iedere keer trapt men er massaal in.
|
|
|
et1961
|
Het was idd een beetje lafjes vandaag bij Vrouwenpolder. Helaas was de wind een stuk minder dan voorspeld en de 11m's die ik bij had waren te klein
|
|
|
rdeheld
|
Mooie spot wel dat vrouwen polder. Kon net een beetje varen met de 11
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zelfs met mijn 17m Flite moest ik soms sinussen ..... VP is echt top bij N
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heerlijk gepowerd gefoild met 9m chrono v2, waaide het echt zo zacht voor twintip?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Heerlijk gepowerd gefoild met 9m chrono v2, waaide het echt zo zacht voor twintip?
|
|
|
|
Xirix
|
Vp was best lekker hoor..met TT en de 17. Dinsdag/woensdag maar weer herhalen
|
|
|
et1961
|
Voor dinsdag en vrijdag zijn de voorspellingen weer gunstig voor VP, dat wordt snipperen!
|
|
|
@LaurenS
|
Yep,morgen daggie Mblik ,en dat zonder te snipperen
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
ik moet handschoentjes hebben was zo koud dit weekend op edam en enkhouse. voeten ging wel, handen brrrrrr. ja is het morgen weer zover? Ah ik zie het, morgen is het weer zover
|
|
|
Giertje
|
Lekker toeren met de cabrio naar Medemblikkie? In Edam staan altijd wat van die wollige dames op de kant voor je te klappen.
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Nu al handschoenen jongens? als het zo door gaat wordt het een rustige winter
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
@waterragger, het kan ook ff de gewenning zijn natuurlijk, maar ik kijk toch uit naar een zuid westelijke stroming, lekker warm op zee.
|
|
|