Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Budget is dan ook niet onbelangrijk. Kunt goedkoop naar Zuid Europa of veel geld uitgeven om aan de andere kant van de wereld los te gaan.
|
|
|
|
Big Vin
|
Jeeeeeuj filmpjes!
Ojee hopelijk begin ik hier niks mee hahahaha
|
|
|
Evan
Administrator
|
Mn vingers jeuken Maar laten we ons niet afleiden door Richard's tekort aan aandacht, straks moeten we hem weer teleurstellen door zijn filmpje te verwijderen als het teveel offtopic gaat.
|
|
|
FlyingHigh
|
Laat die man toch lekker z'n filmpies (re)posten. Is alleen een kwestie van een linkje, dus neemt weinig ruimte in beslag als het filmpje al op de site staat ( en die kans is ruimschoots aanwezig ) Mensen die het willen zien, die kijken en anderen laten het links liggen. Ik zie nog steeds het probleem niet hoor Lijkt mij meer iets persoonlijks geworden of vergis ik mij??
|
|
|
Lukic
Geen avatar
|
Ik denk dat je erbij moet zijn geweest om dit soort filmpjes te kunnen waarderen...
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Richards suggestie is een goeie, Sal. Verder kan je kijken naar Bonaire, wel wat verder maar redelijk windzeker en lekker weertje.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mensen die het willen zien, die kijken en anderen laten het links liggen. Ik zie nog steeds het probleem niet hoor En Zo Is Dat !!! Lijkt mij meer iets persoonlijks geworden of vergis ik mij?? Goeie vraag ?
|
|
|
Evan
Administrator
|
En hoe moeilijk is het om iemand normaal advies te geven zonder filmpjes te gebruiken of het halve scherm te vullen smileys?
Over dwangneurose gesproken, het El Gouna filmpje is al 34x gepost in topics als deze en dat is nog maar 1 filmpje en alleen de vimeo versie...... Het Sal filmpje hierboven geeft 11 hits, dat valt in vergelijking nog 'mee'
|
|
|
Haring High Richardt
|
Over dwangneurose gesproken, het El Gouna filmpje is al 34x gepost in topics als deze en dat is nog maar 1 filmpje en alleen de vimeo versie...... Het Sal filmpje hierboven geeft 11 hits, dat valt in vergelijking nog 'mee' Verveel jij je of zo ? dat je dit allemaal bij hou ? Mensen die het willen zien, die kijken en anderen laten het links liggen. Ik zie nog steeds het probleem niet hoor Huh Hier luister je niet naar ? Moderators bepalen, punt uit
|
|
|
Evan
Administrator
|
Dat was een simpele zoekopdracht die nog geen paar seconden duurde, het is teveel eer om dat in een lijst bij te gaan houden.....
Wij zijn het lichtelijk beu ja, om na 30x weer datzelfde filmpje voorbij te zien komen en al helemaal als dat zonder begeleidende tekst, zoals hierboven, of een berg smileys komt zonder normaal taalgebruik. Blijkbaar grijp je iedere veer in je reet aan om weer tig keer filmpjes te posten en negeert daarbij alle gebruikers die commentaar leveren. Ik tel alleen in dit topic al 2 kritische gebruikers die wat durven zeggen.
Sorry TBK, dat het weer zo uit de hand loopt. Als je wilt schonen we het topic op.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
en al helemaal als dat zonder begeleidende tekst, zoals hierboven Het is voor de TBK en die staat zelf in het filmpje, duss die weet er alles van. Waarom zou ik dan begeleidende tekst geven ? Blijkbaar grijp je iedere veer in je reet aan om weer tig keer filmpjes te posten Niet overdrijven, er zijn van Sal 3 filmpjes en is er maar een gepost Ik tel alleen in dit topic al 2 kritische gebruikers die wat durven zeggen . Ik tel 2 gebruikers die positief zijn en daar hoor ik je niet over ?? Waarom niet ? Ik zie nog steeds het probleem niet hoor Huh
Richards suggestie is een goeie, Sal.
|
|
|
|
|
Zeeland135
|
Ik vind die filmpjes best grappig en als ik ze al gezien heb klik ik ze gewoon weg. Ze zijn positief en je kan zien dat je tot op hoge leeftijd nog gewoon kan blijven kiten. Zolang het gewoon linkjes zijn maakt het toch niks uit? Maar ik heb nog geen filmpjes van richard van bonaire gezien. Dus wanneer gaan jullie? En is er nog een plaatsje vrij?
|
|
|
TBK
|
Bedankt voor de tips, helaas heeft mijn medereiziger afgezegd. In je eentje is het allemaal behoorlijk aan de prijs. Zijn er nog mensen die weg willen in februari of maart naar Marsa Alam of Sal?
|
|
|
pewpew
|
Egypte zou ik op dit moment niet doen ivm met IS
|
|
|
|
|
|