kitebroek

Poll
Vraag: een kitebroek...
...heeft nut   -42 (28%)
...heeft geen nut   -27 (18%)
...ziet er leuk uit   -73 (48,7%)
...ziet er niet uit   -8 (5,3%)
Totaal aantal stemmen: 72

vanl
Gast
Antwoord #75 September 09, 2005, 06:46:54
edit2Rapporteer  
wat een lading bull, een kite broek is hoogstens een.....het mode verschijnsel van het kite wereldje waarin we ons wanen.

Vraag me af of er wind- of golfsurfers zijn die ook een broek gaan dragen.

Dus nee, ik zal geen kite broek gaan dragen. Als het pretig weer is draag ik een zwemshort die zijn stevig genoeg en bijlven ook rustig op z'n plaats hangen.
Claudia

Antwoord #76 September 09, 2005, 08:03:21
edit2Rapporteer  
Wou dat ik ook maar 1 keer in bikini had KUNNEN kiten deze zomer hier......Heb mijn korte vrouwenshorts nog nooit aan gehad. Wachten op de vakantie
Silversurfer1

Antwoord #77 September 09, 2005, 09:48:20
edit2Rapporteer  
meiden we willen jullie niet zien praten over kiteboarden in bikini/short/broek/whatever, maar we willen jullie zien!! zet ff wat fotootjes op het forum!

ik vaar al vanaf mei met een shorty (watertemperatuur is 18 graden!!) met daarover een zwart oneill short van lekker rekbaar materiaal. ziet er leuk uit en belemmert je niet in je beweginsvrijheid. shorty trekt makkelijk en snel aan/uit en vaart onwijs lekker met veel beweginsvrijheid omdat ie 3/2mm of 2/2 mm dik is (tov een 5/4 of 4/3 wetsuit).
Bjorn_
Gast
Antwoord #78 September 09, 2005, 10:25:16
edit2Rapporteer  
vroeger ging ik naakt...maja...iedereen kent die discussie hier!!! haha dus trek ma voortaan wat kleren aan..
Jappy

Antwoord #79 September 09, 2005, 13:02:01
edit2Rapporteer  
Pfffff, wat een discussie.

Iedereen draagt wat hij/zij zelf fijn vindt. Of het nu wel of geen nut heeft ligt natuurlijk geheel aan de persoon zelf.

Ik draag iig een broek en ik vindt dat het nut heeft (maar dat is natuurlijk mijn mening)

Doe wat je niet laten kunt (tong_kitesmiley)
Cesso

Geen avatar

Antwoord #80 September 09, 2005, 13:22:12
edit2Rapporteer  
draag ook vaak mijn broek geeft je wetsuite toch wel extra besherming tegen slijtageen als hij er een beetje modieus er uit ziet is dat mooi meegenomen voor de foto`s  die er dan gemaakt worden  loser
janjo
Gast
Antwoord #81 September 09, 2005, 13:29:11
edit2Rapporteer  
Ja vindt ik ook
Benjaminned

Geen avatar

Antwoord #82 September 09, 2005, 17:13:25
edit2Rapporteer  
Ik weet dat er in St Pere de Pescador een hele "naakt-kite comune" is. Dit waren idd felle tegenstanders van kitebroeken. Begon ook zo onschuldig op een spaans forum. Heeft wel een spitsing in de locale kitesurf bevolking teweeg gebracht. Dus ik roep iedereen op zich te nuanceren en ieder ander te respecteren! ThumpsUp

Even weer terug ontopic! Draag zelf geen kitebroek. Een trainingsbroek/kitebroek is trouwens wel lekker als je uit het water komt en je net hebt afgedroogd.

m22l
nicknick

Geen avatar

Antwoord #83 September 09, 2005, 17:37:19
edit2Rapporteer  
dit vind ik toch zeker wel hele vette kitebroek van prolimit!!! moet je even googlen op prolimit chillwear en dan de pdf openen en daar is het die blauw met oranje  :Smiley
tom_beul
Gast
Antwoord #84 September 09, 2005, 17:51:50
edit2Rapporteer  
...heeft nut  35 (27.3%)
...heeft geen nut  24 (18.8%)
...ziet er leuk uit  63 (49.2%)
...ziet er niet uit  6 (4.7%)
 Verwijder stem

Totaal aantal stemmen: 82

35, 24, 63, 6 stemmen :S     Totaal aantal stemmen: 82                         Klopt dat?
THEGREEN

Antwoord #85 September 09, 2005, 18:39:08
edit2Rapporteer  
neej sukkel je kan toch 2 keer stemmen  loser haha grapje
pollepel

Antwoord #86 September 09, 2005, 19:53:14
edit2Rapporteer  
Ik draag ook gewoon een broekje. Ik kwam er laatst achter dat er een dikke scheur in mn broek zit en daarom gelukkig zit ie daardoor niet in mn suit. Ik kom trouwens wel veel mensen tegen die het raar vinden dat ik zo kite. Dat zijn meestal de wat oudere surfers die dat niet
gewend zijn ofzo. Van de jongere kiters zoals mij hoor ik bijna niks en ik zie trouwens ook bijna
alleen maar jongeren met shorts en geen oudere die-hards. Dat wou ik ff zeggen...
*suus...
Gast
Antwoord #87 September 09, 2005, 21:28:03
edit2Rapporteer  
Wou dat ik ook maar 1 keer in bikini had KUNNEN kiten deze zomer hier......Heb mijn korte vrouwenshorts nog nooit aan gehad. Wachten op de vakantie

heel toevallig deze zomer 1 keer in bikini gekite.. mooie zomerdag: ik lig te zonnen op het strand en mn broers zijn eigenwijs en gaan kiten en er is amper wind.. het lukt hun niet en ik pak de kite over  en huppekee!! knalle!!!!!!!:D:D:D:D
THEGREEN

Antwoord #88 September 10, 2005, 17:30:31
edit2Rapporteer  
Jah Suus zo gaat dat  schater maar geef mij maar die ZW5  Joepie en dan maar geen wind
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.