ik maak 1 lijnertjes heel klein.. maar ik denk dat het niet super te doen is hoor kite bouwen.. heb je wel machines enzo voor nodig lijkt me.. ik denk dat je dat nie tnaait met dat ding van je moedermaar ik weeeet niet.. ik oordeel niet.. misschien is het wel goed te doen
heb al een ontwerp en de mallen en het doek maar ik heb nog nooit een surf kite van dichtbij gezien weet dus nog niet waar ik de verstevegingen moet aanbrengen
Ken mensen die zelf bouwen. Schijnt extreem veel tijd te kosten. En een leading edge van dacronband maken is geen makkie. En dan nog die kinderziektes.
Maar aan de andere kant is gaat niets boven gelift te worden door je eigen vlieger!
Een Arc achtige kitesurf vlieger is gemakkelijker te maken als een tubekite lijkt mij. Er circuleren volgens mij ook bouwtekeningen van op internet. Zoek eens op: "warp" of "inverted U".
wat een onzin, ook wel eens mensen gesproken die hun eigen mobieltje, tv, auto of wat dan ook willen maken? Ik persoonlijk heb meer verstand van verzekeren en zo heeft iedereen ergens verstand van