Multimedia Magazine

Avans Hogeschool
Gast
Juni 08, 2006, 17:16:25
edit2Rapporteer  
Ik heb een vraag voor jullie kitesurfers voor school moeten wij een multimedia kitesurfmagizze ontwerpen en mij vraag hierbij aan jullie is:

Wat missen jullie aan de huidige kitesurf magazine's/dvd's ?

en daarbij denkend aan filmpjes, plaatjes, tricks, interviews ect.

Als jullie je antwoord voldoende kunnen motiveren dan kunnen wij er serieus wat mee en kunnen wij een vette magazine ontwerpen alvast bedankt voor jullie hulp..
bignelis

Antwoord #1 Juni 08, 2006, 18:17:14
edit2Rapporteer  
Als je werkelijk een mag gaat maken.....denk dan om je Nederlands....het moet namelijk wel leesbaar zijn.
Verder denk ik dat de aanwezige mags vrij volledig zijn, maar goed, wie weet mist iemand wat.
Jarno

Geen avatar

Antwoord #2 Juni 08, 2006, 18:20:00
edit2Rapporteer  
Avans hogeschool.. CMD breda?

Ik lees eigenlijk niet veel kitesurf mags

maar wat ik wel altijd koel vind in mags zijn stukjes van lezers, fotos of verhaaltjes of gekke dingen of mooie dingen of commentaar van lezers op een blad ofzo soortje van interactie met de lezers,

trekt ook meer lezers want ze kunnen reageren op hun mag en wie weet komen ze er in te staan, jeej!
Maurits

Antwoord #3 Juni 08, 2006, 20:25:20
edit2Rapporteer  
Zorg dat je interviews krijgt van bekende kitegozers. Ook moet je zorgen voor een goede layout en vette foto's. Ook diverse tests van kites/boards zullen leuk zijn. Mail anders Marc de Munnik eens, hij is volgens mij ook nog bezig met een digitaal kitesurfmagazine.
Avans Hogeschool
Gast
Antwoord #4 Juni 08, 2006, 21:31:00
edit2Rapporteer  
Alvast bedankt gasten, jammer dat er alleen weinig reacties zijn .
tom_beul
Gast
Antwoord #5 Juni 08, 2006, 21:56:33
edit2Rapporteer  
Veel tests over kites en boards mooie layout en vette foto's en wat reviews over events!
Le Coq
Gast
Antwoord #6 Juni 08, 2006, 22:13:51
edit2Rapporteer  
Alvast bedankt gasten, jammer dat er alleen weinig reacties zijn .

Eeeehhh, het is vandaag een doodnormale doordeweekse donderdag en het is "prachtig" weer. Je had na dik 4 uur een reactie of 80 verwacht? Gewoon na het weekend de reacties nog eens tsjekken!

Relax....
Jorro

Geen avatar

Antwoord #7 Juni 09, 2006, 00:52:50
edit2Rapporteer  
Multimediaal magazine? Nou ik zou het wel gratis willen kunnen lezen, betaald door de adverteerders die erin adverteren.....anders beland het toch wel op internet...
Spoon

Antwoord #8 Juni 09, 2006, 01:57:03
edit2Rapporteer  
prijslijsten..ook ouder materiaal...en testen van bijvoorbeeld de safety's ofzo.. of hoe duurzaam nou een plank is..(zoals brainiac of mythbusters Grin)
tom_beul
Gast
Antwoord #9 Juni 09, 2006, 01:58:39
edit2Rapporteer  
@ Spoon

Dus ze pakken een pop (BUSTER) die zetten ze in de voetbanden die laten ze van een gebouw van 300 meter vallen en dan kijken of die het heeft het overleerfd, hahaha
apple
Gast
Antwoord #10 Juni 09, 2006, 02:05:23
edit2Rapporteer  
Ik sluit me aan bij Bignelis, ik heb nog de ballen verstand van kiten, maar dat je Nederlands te wensen over laat is duidelijk, no offense, maar het komt echt dom over!

Succes met je magazine!
 ThumpsUp
greetz
Dikkiedik

Antwoord #11 Juni 09, 2006, 02:07:19
edit2Rapporteer  
Nou echt materiaal testen onder extreme omstandigheden zou wel een aanvulling zijn op de huidige magazines.
Maar je hebt ook kitetests en kitetests, lees het verschil tussen kitesurfmagazine en de acces bijv, de tests van de acces zijn veel inhoudelijker dan die van kitesurfmagazine. Mag allemaal best specifieker. Oja en het design van Kitesurfmagazine is gewoon geen design.
Ik mis ook wel het normale nederlands in de magazines, er wordt steeds mee met termen gegooid waarvan men dr vanuit gaat dat je het wel snapt.
rEwd

Antwoord #12 Juni 09, 2006, 02:15:29
edit2Rapporteer  
Ik sluit me aan bij Bignelis, ik heb nog de ballen verstand van kiten, maar dat je Nederlands te wensen over laat is duidelijk, no offense, maar het komt echt dom over!

Succes met je magazine!
 ThumpsUp
greetz

Zal ik even gaan zeuren en zeveren over jouw taalgebruik?? Punt 1:  de ballen verstand hebben van iets komt nogal dom over, grove taal gebruiken wordt meestal gedaan door de sociaal wat minder bedeelde klasses. Komen we aan bij punt 2, je gaat duidelijk nogal prat op je kennis van de Nederlandse taal, no offense is nog niet eens nauw verwant met het Nederlands.

Gezeik over taalgebebruik, zolang er geen MSNtaal gebezigd wordt maakt het me allemaal weinig uit! Misschien zou Applelicious eens wat meer aan zijn hart kunnen denken...
apple
Gast
Antwoord #13 Juni 09, 2006, 02:34:48
edit2Rapporteer  

Succes met je magazine!
 ThumpsUp
greetz

Zal ik even gaan zeuren en zeveren over jouw taalgebruik?? Punt 1: de ballen verstand hebben van iets komt nogal dom over, grove taal gebruiken wordt meestal gedaan door de sociaal wat minder bedeelde klasses. Komen we aan bij punt 2, je gaat duidelijk nogal prat op je kennis van de Nederlandse taal, no offense is nog niet eens nauw verwant met het Nederlands.

Gezeik over taalgebebruik, zolang er geen MSNtaal gebezigd wordt maakt het me allemaal weinig uit! Misschien zou Applelicious eens wat meer aan zijn hart kunnen denken...

Oke,
rEwd, je berichtje komt aan en ik wil graag kwijt dat je gelijk hebt en dat mag ook gezegd worden. Het was niet mijn bedoeling om arrogant of asociaal over te komen, het was bedoeld als tip. Maar nu ik jouw reactie zie, zie ik ook in dat mijn reactie op een andere dan de bedoelde manier gelezen kan worden!

Thanx voor je kritiek en ik ga de volgende keer even mn berichtje nalezen voor ik hem plaats...
Bjorn (Slufter)

Antwoord #14 Juni 09, 2006, 02:36:10
edit2Rapporteer  
Het gaat niet zo zeer om plaatjes of filmpjes, die zijn er echt genoeg.

Misschien kan je ff een RSS feed erin gooien met alle kiteboard evenementen. Kan je altijd op de hoogte zijn van de evenementen.
Er zijn ene heleboel mensen die rss readers gebruiken, het is niet alleen handig maar misschien ook relevant voor je opleiding. Je bent namelijk wel met een vrij nieuwe techniek bezig.

Misschien een blog van iemand die veel testmateriaal krijgt, denk aan Arno. Kan je altijd als kitefreak bij blijven op het gebied van ontwikkelingen. Dit komt altijd ten goede wanneer je zelf voor nieuw materiaal gaat kijken.

Succes,
Bjorn
wasbeer

Antwoord #15 Juni 09, 2006, 02:59:42
edit2Rapporteer  
mss ook dat er elke week een Nederlandse spot getest wordt zodat we zien waar we eigenlijk allemaal kunnen kiten. en deftige nederlandse spelling hoeft blijkbaar niet voor Kitesurfmagazine (tong_kitesmiley) wel een super magazine voor de rest, daar kunnen julie wat van opsteken
Jorro

Geen avatar

Antwoord #16 Juni 09, 2006, 03:09:31
edit2Rapporteer  
Oh weet je wat me ook vet lijkt: een kite crash test! Een kite met een bepaalde standaard aantal knopen wind (= lastig) van boven naar beneden laten crashen met de leading edge op het water en dan kijken wat er van over blijft na 1,2 3...enz keer. Kan je gelijk zien wat een degelijk merk is.
Darkwing
Gast
Antwoord #17 Juni 09, 2006, 03:12:35
edit2Rapporteer  
Oh weet je wat me ook vet lijkt: een kite crash test! Een kite met een bepaalde standaard aantal knopen wind (= lastig) van boven naar beneden laten crashen met de leading edge op het water en dan kijken wat er van over blijft na 1,2 3...enz keer. Kan je gelijk zien wat een degelijk merk is.

Word een dure test zijn... of iemand moet zo gek zijn om die kties te sponsoren, hehe

Maar zou wel vet zijn ja!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.