ik heb er 2 en ze werken perfect!!! Als je echt met keiharde wind vaart is het zeker chills... Werkt gewoon goed... ik heb nog geen extreme slijtage... heb de lijnen wel wat ingevet. Ik vaar al een aantal maanden mee.
Torch 3? Heerlijke kite, echt fantastisch. DD bar, heb de voordelen nog niet ondervonden, maar ook nog niet overpowered gevaren ( kan natuurlijk aan de uitstekende high end van de torch liggen. Maar hoe dan ook Naish bar is simpelweg fantastisch. Zullen weinig mensen tegenspreken denk ik. Dus doen!
Ik heb er een gehad maar weer omgeruild voor een normale shift.
Op zich een mooi systeem maar de nadelen vond ik;
Teveel slijtage.
Als je het systeem activeerd vaar je met je armen geheel gestrekt en moet je ook een stuk voorover buigen.
Bij het activeren van de safety zat de bende in de knoop bij mij, tot 2x toe. (bij normale shift nooit last van gehad).
En daar komt bij dat ik de toegevoegde waarde er niet van inzie (maar dat is persoonlijk), als ik extreme depower nodig heb trek ik gewoon aan mijn 5e lijn.
Maar het systeem op zich is mooi, na activeren van de DD trek je de bar weer naar je toe en het systeem is ge-reset. Geen geklooi met balletjes e.d. die je weer vast moet klikken.