Leuk, alleen ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat hij de aanbiedingprijzen van de importeur moet verwijderen
Hij kan beter neerzetten: "bel of mail voor de scherpe prijs!"
Overigens ben ik voor de juiste prijzen op internet te zetten, wel zo overzichtelijk. Maarja, de importeurs hebben dat liever niet. Eeuwige discussie echte shop vs. internetwinkel
« Laatste verandering: April 29, 2008, 03:26:56 door Michiel Bandit »
Ik geloof dat ie dat in overleg doet.... iig wil ie geen onrust... We zullen zien. Ik ben overigens niet meer van plan onnodig de huur van winkeliers te betalen. Als ze bij me om de hoek zouden zitten zou ik het mogelijk nog overwegen maar dan ben ik hier overgeleverd aan een ene randdebiel (Robs caribian) die weinig van kiten afweet.. ik bedank
« Laatste verandering: April 29, 2008, 03:47:36 door brambix »
Als ze bij me om de hoek zouden zitten zou ik het mogelijk nog overwegen maar dan ben ik hier overgeleverd aan een ene randdebiel (Robs caribian) die weinig van kiten afweet.. ik bedank
Iets zegt me dat jij vast geen positieve ervaring hebt gehad met die winkel Bestaat ie nog wel?
Rob's Caribbean bestaat nog wel, maar de naam is veranderd naar Surfcenter.nl
Zelf heb ik goede ervaringen met deze shop en de prijzen van het materiaal zijn er na wat onderhandelen ook beter geworden....(Ik heb er een Bandit gekocht voor dezelfde prijs als kitepro.nl)
Al ben je nog zo snel, internet achterhaalt je wel! Nice work Morres.
Het adres is toegevoegd. Hij stond al wel bij de contactinfo in het deel van de webshop maar het is inderdaad een beetje verwarrend. Tnx voor de feedback.