360
|
Schellie was gezellie beetje meer wind was welkom geweest. de 12 heeft z'n werk gedaan.
|
|
|
Retard
|
Schellie was wel lekker maar niet top hoogte houden ging niet al te makkelijk in het begin moesten er zelfs mensen over de kant terug jammer Ps : me pomp vergeten het gaat om een BEST pomp als je hem gevonden hebt stuur me ff een pm, dank u wel alvast
|
|
|
TBK
|
Nog gasten naar SH vandaag ? Lekker windje, beetje regen dat mag de pret niet drukken.
|
|
|
Tim Kraal
|
Ik twijfel nog of ik naar SH ga vandaag. Windguru voorspelt niet veel meer dan 13knp, teletekst geeft windkracht 4-5 aan..
Waarschijnlijk ben ik er eind van de middag wel.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Weet je zeker dat er genoeg wind staat Frank.. Ben vandaag wel vrij maar heb nie groter als een 10 he. Misschien is zee een betere optie
|
|
|
Giertje
|
De gier gaat kijken of hij vandaag weer wat kan leren op schellinkhout Ik hoop niet dat ik jullie in de weg zit
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hahahaha mooie post...!!! Succes en be safe!!
|
|
|
@LaurenS
|
Theo ik gazo naar Ijmuiden met een vrind van me.Hij gaat ff kiten en ik ga ff uitwaaien en fotootjes schieten.Gewoon komen
|
|
|
Retard
|
Is ijmuiden niet aflandig ??
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Peter, Ik kijk het nog effe aan maar als ik ga wordt het denk S.Hout. is voor mij dichterbij om evt voor Jan L@ l te rijden
|
|
|
ricadelic
|
Richard IJmuiden ligt aan de westkust en is dus alleen met oost in de windrichting soms aflandig ;-)
|
|
|
@LaurenS
|
Ijmuiden lag er mooi bij.Lage golvies,20-24 knopies .En zelfs een flauw zonnetje in het begin van de middag,later ging het miezeren.Picaas gemaakt van mijn kitende meissie met de 8 jekyll.. en een beetje slap lopen ouwehoeren langs de kant
|
|
|
360
|
@ TBK VETTE AVATAR
@ LaurenS Hoe is ie met je arm
|
|
|
@LaurenS
|
Ben nu 3 dagen zonde mitella(1 week gedragen) en het is verassend hoe snel ik mijn schouder iedere dag weer meer kan bewegen zonder pijn te hebben. Al met al ,gewoon totaal 6 weken niet kiten.Het voelt iig goed ,en sta ik dus circa begin juni weer op de plank.Wel balen hoor met de huidige wind,maar ja als ik op het strand sta zoals vanmiddag ,mijn meissie coachen en slap lullen voel ik me ook bllj.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
zijn er morgenochtend nog mensen te vinden op Schel?
|
|
|
Retard
|
Ric; ik las ook op vliegerveer en dan naar ijmuiden zo maar die verrand niet meer vaag ,, majah top gevaren op ijmuiden met de 10 m2 6 uur lang
|
|
|
@LaurenS
|
Typisch geval van :"te gesloopt om nog goed te kunnen typen/lullen".
|
|
|
franco
|
hee marco, ik wou dat ik overdag vrij had, maar ja dat heb ik niet. maar wens jullie allemaal wel fun, en dan kijk ik wel weer naar de bomen.
|
|
|
To
|
Typisch geval van :"te gesloopt om nog goed te kunnen typen/lullen". ook al is die niet gesloopt kan die nog steeds niet lullen hahaha,! ook heerlijk 6 uur lang gevaren met de 12 meter!. Alleen leek het soms op het water net een snelweg. wat een drukte door die westenwind. maar goed een heerlijke dag gehad.!
|
|
|
Retard
|
Wel echt gesloopt ga zo me nest in inderdaad, hopelijk kan je snel weer varen Peter
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja dat was weer een lekker daggie gewoon weer 4 uurtjes achter elkaar knallen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa was ook lekker rustig vandaag morgen heb ik ook een half daggie vrij dus ik haal m'n kite uren wel in effe de Kahoona lenen bij vdberg effe goed testen
|
|
|
|
360
|
@Laurens Goed werk dat je schouder het weer een beetje doet. Erg cool dat je de 6 weken volhoudt. Je hebt er niks an als ie er door haastige spoed nog een keer uit floept.
|
|
|
Windwaker
|
Als ik er vroeg uit kan komen en het niet hoost ben ik er morgenochtend ook in S'hout.
|
|
|