|
mauricewillem
|
Hey Zinno,
ik ben er vandaag ook geweest maar pas om 5 uur.
wel 2 vrienden van mij tussen 3 en 8 maar rond 3u het water op.
misschien kun je wat specifieker zijn?
wat voor kite tas en wat voor auto?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Ben je lekker mee dan, echt om niet goed van te worden. Ben bang dat het de komende tijd weer steeds vaker van dit soort berichten gaan krijgen.
Succes ermee verder.
|
|
|
zinno
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik weet het nogal goed omdat ik op het einde van mijn sessie was en er hoop en al 10 man rondliep. Ben gewoon iets gaan eten, die kerel voorbij gelopen, toen had ik al de gedachten "die past hier niet echt". Daarna er terug voorbij gelopen & nog even gaan varen voor 30 mins. Daartussen is het gebeurd. Kitezak lag dicht tegen juventa, van een core kite. Auto is zwarte touran VW met belgische plaat.
In die auto zat nog een kite & snowboard uitrusting ... maar daar was geen intresse voor blijkbaar. Alleen geld moest hij.
|
|
|
Flupke
|
En die 5€ is nog van mij, overschot van repair kit dus heeft hij je niks gegeven Grt, Cesar
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Ik praat niks goed, want iedereen moet met zijn poten van andermans spullen afblijven, maar sleutel in kitetas is wel een redelijk risico hoor. Zag ook al op Scheveningen diversen wagens gestolen omdat de sleutel onder de bumper was gelegd.........
Koop zo'n waterdicht zakje waar je je sleutel in doet en neem hem mee het water op, kun je ook nog een telefoon in doen, makkelijk met een downwinder.... Ik heb zelf ook nog een autokluis waar ik mijn geld, papieren en telefoon in doe in de auto.
Maak het die kl&#%#$*ken niet te makkelijk.
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
dit baart me zorgen. Neem echter altijd mijn sleutel mee in mijn broekzak. En het is dan nog mogelijk dat ze een ruit inslaan en er met de buit vandoor gaan. Bekend dat we makkelijke prooien zijn, maar maak het ze niet makkelijk.
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Dat is mooi k.t, voortaan de sleutel aan een touwtje om je nek? Maakt het in ieder geval makkelijker voor de verzekering als ze je ruit in slaan.
Nu de standen wat rustiger worden lopen we meer dit risico.
|
|
|