piede
|
Who cares about the first place, just kite!
|
|
|
kitewouter
|
niveau gaatw el naar beneden om topic hoog te houden vind ik.. niet echt serieus meer.. laten we em gewoon gebruiken waar et voor is ipv druk te maken dat we niet bovenaan staan!
|
|
|
Gertjan
|
Vrijdag avond lijkt mij ook wel wat. Vanavond even opletten hoe laat het donker is. 15-16 knopen neem ik genoegen mee.
|
|
|
jetzu
|
Jullie zijn allemaal wel erg positief zeg. Als mijn 14 dan klaar is wil ik het misschien ook nog wel even proberen. Het is rond 22.15 donker. mzzlll
|
|
|
piede
|
Jullie zijn allemaal wel erg positief zeg. Als mijn 14 dan klaar is wil ik het misschien ook nog wel even proberen. Het is rond 22.15 donker. mzzlll
Och zeg, pessimistische jongen. Blijf jij maar bij windfinder kijken, dan zorgen wij wel dat we wél de goede voorspellingen kunnen krijgen....
|
|
|
Taco.
|
Ik vind het wel jammer als het niet waait, maar zeker de moeite waard om vrijdagavond even heen te rijden. Moet ik me wel iets beter voelen dan nu overigesn.... Met een beetje mazzel is lauwersoog net die paar knoopjes meer.
Nog een ander onderwerp, ik wil ook eens wat gaan filmen. Maar dan wel met wat bijzondere shots, waardoor het er gelikt uitziet. Doel is om ons, als weinig voorstellende kiters uit het noorden (beetje loopen en springen) (grinnik_kitesmiley), toch strak op de film te krijgen. Dus niet van die flut crashes en bungel jumps die je overal op internet ziet. Iedereen heeft wel een specialiteit. PH met zn deadman/raileys, Peter lijkt continu uitgehaakt, Steven met z'n hoge gestylede 360 en kiteloops en jurrien met zn kamikaze acties. Gertjan en de rest gaan vooral steeds hoger en hoger en Luc die een kleinere kite als 14m nog nooit heeft meegemaakt.
Al met al een mooi stelletje, genoeg materiaal voor een goed filmpje dacht ik! Spaar het hele jaar op en dan aan het eind een strakke movie in elkaar flansen!
|
|
|
Taco.
|
Ow ja Jaap niet te vergeten met zijn kitecam! over bijzondere shots gesproken!
|
|
|
Luko
|
dacht zet er ff wat op om het nivo ff weer op te krikken
|
|
|
|
big_ben_lair
|
als jullie gaan ga ik ook naar HvdB
|
|
|
Jurrien
|
wordt dan wel een latertje voor mij
|
|
|
Taco.
|
Lauwersmeer kan nu toch ook gewoon vanaf 1 juni?
|
|
|
Jurrien
|
nee mag niet :S:(
|
|
|
peter.
|
tot hoe laat blijven jullie vanavond? ik heb grote kans vet vroeg vrij dus kom ik ook nog effe latttttterzzzzzzzz
|
|
|
Jurrien
|
volgensmij waait het niet?.. miss komik ook nog wel even ik bel rond 21 uur
|
|
|
|
zarda
|
jetzu op de verpakking die ik net thuis kreeg staat dat de vegas en jou barren er zijn
|
|
|
|
zarda
|
de baaretjes zitten er ook in 20 inch 27 m lijnen en de ander staat niks op maar hij is wel korter dat is te zien
|
|
|
Taco.
|
Gefeliciteerd mensen!
Ik kom tussen 6 en 7. Voorspellingen zijn nog redelijk.
|
|
|
Taco.
|
volgensmij waait het niet?.. miss komik ook nog wel even ik bel rond 21 uur
Beter laat dan nooit!
|
|
|
|
Jurrien
|
gelukkig kiten wij meestal in ondiep water... brrr witte haaien
|
|
|
Gertjan
|
ik ga ook naar hvdb tussen 19.00 en 20.00 op zoek naar water.
|
|
|