Lude
|
Top! heb je er al mee gevaren?:-)
Nog niet gevaren.. even in het weiland. Hopelijk maandag! nu is het wachten nog op surfcenter voor mijn toming... (maar leen ik eerst wel van de 9)
|
|
|
CeesV
|
wij (jimmy, david en ik) zijn morgen rond half 2 aanwezig!
P.S. Op workum dus
|
|
|
|
Gj
|
op workum zijn kidsdagen van kitemobile. lekker druk dus mijn voorkeur gaat uit van harlingen!
|
|
|
Geronimo79
|
mmm klinkt allemaal wel lekker..kiten op harlingen... of workum.. of hindeloopen.... mn groene schatje wil heel graag weer uit gelaten worden.
|
|
|
Buster
|
Hoi Jongens, ik ben voor mijn werk in Groningen maandag, ik heb nog nooit in het Noorden ge-kite, waar kan ik het beste naartoe gaan?!? Of moet ik dan toch meer richting Workum?
|
|
|
Gertjan
|
Buster, Workum is inderdaad het makelijkste. Lauwersoog is nog niet open.
|
|
|
keessie
|
Ik ga met (broer)Ben, Martijn en Tim naar Workum crossen!!
|
|
|
Buster
|
Ok, dan gaan we dat maar proberen, thanks!
|
|
|
Gj
|
yo niemand harlingen?
|
|
|
jaapd
|
Ik ga zo naar Harlingen, Bert en Peter komen later ook nog.
|
|
|
Geronimo79
|
Ik wil wel naar harlingen... heb alleen geen vervoer... naja..of ik ga niet alleen zeg maar.
|
|
|
skyhigh as a
|
wil ook wel eeum knaln vanmiddag, maar geen zin om alleen die kant op te rije
|
|
|
Geronimo79
|
subtiel... hoe laat wou je?
|
|
|
skyhigh as a
|
hahah had de laatste nie geleze.
wil wel met een uurtje heen ofzo zegt maar
0630280568
|
|
|
|
keessie
|
Bij het uitladen van de auto constateerde ik een gebrek aan een grijze F-one pomp. Yvette weet jij waar die is? Of heeft iemand anders een gevonden bij workum? Zou tof zijn, want pompen met de mond is niet gezond.
|
|
|
Geronimo79
|
Was errrrug lekker op worky.. beetje harde wind met de 13
|
|
|
Rofl
|
Bij het uitladen van de auto constateerde ik een gebrek aan een grijze F-one pomp. Yvette weet jij waar die is? Of heeft iemand anders een gevonden bij workum? Zou tof zijn, want pompen met de mond is niet gezond.
gelukkig voor jou heb ik die gevonden! lag trouwens wel op een geschikte plek, was mooi uit de wind voor de bbq je hebt me nummer nog wel denk ik ofnie? maar was idd dikke topdag op workie!! en toch maar ff opzoek naar een 9 voor erbij
|
|
|
CeesV
|
Dikke top dag vandaag! Heb me vermaakt!
|
|
|
Krizze
|
hmmmm , volgens mij heb ik wat gemist
|
|
|
|
skyhigh as a
|
uhhh vandaag maar weer alsk zo naar buiten kijk nog meer pardie people in the sky vandoage????
|
|
|
skyhigh as a
|
ey krizze je had vast de post van rolf gelezen en daar stond iets over een bbq lekkere vedde lappies vleezz mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm da vind jij toch ook altijd zo lekker naat kaitn?? gheheheheh snel weer knaln verdamme
|
|
|