|
Rofl
|
ik ga morgen ook naar delfzijl toe GJ, Krizze hoelaat gaan jullie heen dan?
|
|
|
Benjooh
|
Wat een flutavond! naja t' was lekker weer iig
|
|
|
peter.
|
heyyyyyyyyy dit is lang geleden... ik kom net uit een hele diepe winterslaap zzzzzzz
morgen nog mensen naar lauwersoog? de wind ziet er goed uit met 17 knopen!! ik ben er rond 1 uur
of is de wind richtig niet goed, ben er zo lang al niet geweest......
laterss
|
|
|
Gertjan
|
Richting is wel goed en verder zijn de omstandigheden echt perfect. Heb alleen geen tijd, anders was ik er wel.
Vanwaar die te lange winterslaap?
|
|
|
peter.
|
jah dat weet ik eigelijk ook niet.... die winter slaap was niet gepland
mag niet klagen hoor kom net terug van een super vakantie in bali
tot morgen lattttttters
|
|
|
Jurrien
|
peter dude ik heb je niet gezien! was er rond 1 uur, was wel een leuke sessie voor de eerste keer in 1.5 jaar laterss
|
|
|
Jacobus
|
Hij is weer in slaap gevallen.... Denk dat hij 14 mei om 13.00h bedoeld en niet 01.00h.
Ik zal de kites ook weer eens onder het stof vandaan halen. Hoop jullie snel weer eens op het water te zien. Weet trouwens niet of ik het nog wel kan. Kan je kiten verleren?
|
|
|
piede
|
Het frieze volk word weer wakker! Watch out! Haha, het kiten verleer je niet Jac, misschien dat je niet meer weet waar al die lijnen ook nog maar voor waren, maar het kunstje zelf, nee.
|
|
|
Gj
|
Dadelijk op delfzijl! half 3 zijn we er! gana we dr voor
|
|
|
piede
|
Morgen HvdB, wie nog meer vanuit Grunn?
|
|
|
Jimmy
|
Hoe laat ga je naar HvdB?Ik moet werken tot 5 uur en daarna ga ik naar HvdB. Dus als je mee wil rijden piede?
|
|
|
Buster
|
Wat is nou beter vanuit Groningen HvdB of Blauwe Stad od Delfzijl? Blauwe Stad is dichterbij, maar beetje vlagerig... HvdB, is dat geen aflandige wind met Oost? Delfzijl moet ik hier zijn...???
|
|
|
piede
|
Hoe laat ga je naar HvdB?Ik moet werken tot 5 uur en daarna ga ik naar HvdB. Dus als je mee wil rijden piede?
Nee, das echt te laat, tis 3 uur hoog water. Dan ben je er pas goed en wel om 6 uur, en met oostenwind blijft het water niet lang staan plus dat de wind aan het eind van de dag gaat inkakken. Ben morgen hele dag vrij, moet om uurtje of 6 weer terug zijn in grunn.
|
|
|
Jimmy
|
Dan skip ik morgen wel
|
|
|
Lude
|
Buster: O is prima voor lauwersoog, sideshore.. Delfzijl kun je wel wat langer door volgensmij, maar hier waait het vaak iets minder hard dan in lauwersoog.
edit:
Jimmy: blauw niet iets voor morgen?
|
|
|
|
Jimmy
|
Nee, blauw is niet mijn favoriete spot.
|
|
|
Jacobus
|
He Piet Hein, wanneer kan ik een lesje bij je boeken? IT GIET OAN!!!
|
|
|
Gertjan
|
He Jacob heb je nog steeds die super ravens of heb je ook al bow trekjes omdat je wat ouder en rustiger wordt?
|
|
|
Jacobus
|
HaHa! Nee, ik wil me jong blijven voelen. Heb nog steeds de hardcore Ravens! In de maten 14, 12 en 9. Moet alleen de 14 fixen is strut kapot.
Ben jij al over op de rustig varen (lees bow) kites. Jij hebt toch nog een raven 8m?
|
|
|
Gertjan
|
Heb een 12m raven 3 en ben op zoek naar een 8m, maar is 2de hands niet te koop en nieuw 550 euro vind ik te veel voor een 2007 kite.
En een 9m staat wel eens te koop maar deze heeft te weinig highend, sluit te veel aan op de 12m.
Dus eerst maar even door met de 2008 waroo 7m.
|
|
|
Gj
|
ZO is dat goed te doen op loog?
|
|
|
Gertjan
|
Beetje aflandig als je een stukje van de dijk bent wil het wel.
|
|
|