KappuhH
|
Kan ik morgen met iemand meerijden naar Workum/Mirns vanuit de stad?
|
|
|
Lude
|
ik ga vrijdagavond heen met een tentje op de camping. Deze camping staat 1.5 km ten noorden van de spot maar wel tegen het gezellige de Koog aan. zaterdag en zondag kiten en zondagavond weer terug. (wel jammer dat ik zo de Vuelta in Assen mis...maar ja kiten gaat voor) Er komen ook een flink aantal van mijn snowkite vakantie en die proberen een ingerichte tent te huren. Ik vind een gewoon tentje ook wel ok. Kogerstrand is tof, lekker camperen in de Duinen! Veel plezier! nu ik toch aan het posten ben; is er al meer duidelijkheid over het open blijven van lauwersoog in het najaar/winter?
|
|
|
skyhigh as a
|
eeum kiekn op zuudloarn met arjens olle 18m kite
|
|
|
Geronimo79
|
bleh.. ik wil ook.... schouder is nog steeds ontstoken..
hopelijk snel weer..
|
|
|
Bram Wilbrink
|
lauwersoog kan je tegenwoordig altijd op het wad varen.... als er water en wind is.. laat je niet wegsturen !!
|
|
|
CeesV
|
Wie zijn er van plan om vrijdag naar Workum te gaan? Of een spot waar je de hele dag kan varen?
|
|
|
|
Luko
|
jo gert is dat wat zaterdag schier???
|
|
|
Luko
|
en vrijdag uit werk loog
|
|
|
Gertjan
|
Zaterdag schier?? Water komt niet hoog en laat op de middag, maar zeg nog geen nee.
Vrijdag eind van de middag/avond lauwersoog als er wind is.
|
|
|
|
|
Jelke
|
Kan ik morgen met iemand meerijden naar Workum/Mirns vanuit de stad?
Komt er morgen nog wel genoeg wind ? Wie zijn er van plan om vrijdag naar Workum te gaan? Of een spot waar je de hele dag kan varen?
Vrijdag lijkt me ook wel wat ! kijk morgen nog wel even... vandaag of morgen ook nieuwe movie online
|
|
|
Krizze
|
Ik ben der ook weer bij ergens
|
|
|
|
|
Gertjan
|
3.03 Patrick, die was mooi.
Goed bezig Jelke.
|
|
|
dekkerz
|
gaat er vandaag nog iemand? ik twijfel een beetje of er wel genoeg wind is op mirns oid, morgen sowieso zat wind!
|
|
|
piede
|
Lekker Jelke! Mooi filmpje, keep on filming
btw; voorvandaag 27-8 voorspelt het KNMI het volgende: De zuidwestelijke wind is zwak tot matig, rond kracht 3, langs de westkust matig tot vrij krachtig, 4 tot 5, en in het Waddengebied van tijd tot tijd krachtig, 6.Toch nog ff heen? Vanmiddag 16:00 hoog water
|
|
|
|
|
Benjooh
|
18:00 hoog, niet echt ideaal dus
|
|
|
|
Rofl
|
Morgen hoogstwaarschijnlijk eem los op workum! mag ook wel... 2 week frankrijk zonder wind
|
|
|