|
|
Gj
|
iemand nog interesse in een Naish Torch 2011 10m? of een nieuw board heb er 6 liggen en 2 nieuw trapezes even bellen of mailen of check marktplaats voor info.
|
|
|
|
Yourie
|
morgen vertrek ik voor twee weken naar schier, dus waaien zal het, of anders....
|
|
|
skyhigh as a
|
of anders heerlijk opt strand aant bier en zeehondjes loern, helaas andere afspraken, zou de gok erop wagen(up_kitesmiley) (richting lijkt me trouwens wel uberruk)
|
|
|
Yourie
|
daar gaat het vandaag wel op lijken ja.
|
|
|
GB
|
Er lijkt een beetje wind te staan! miss zo toch even op L'oog kijken!
|
|
|
skyhigh as a
|
vast nog wel effe wind gehad op schier ofnie?? waaide nog best effe door in de middag gister
|
|
|
Johnny Tampony
|
morgen iemand wakeboarden?? mot toch nog wel even op de plank staan ja
|
|
|
Yourie
|
nou af en toe stond er wel wat wind, zelf ben ik het water nog niet op geweest, tent opzetten enzo maar van de gasten die wel geweest waren hoorde i dat het net niets was. Morgen zien de voorspellingen er goed uit.
|
|
|
Walt0r
|
wordt er van het weekend nog wat gekite?
|
|
|
Johnny Tampony
|
ik mag toch hopen van wel, mijn eerste week van de vakantie is echt bagger!!
|
|
|
martimor
|
zondag dagje mirns/workum... zal er alleen wel erg druk zijn denk ik zuidwest... of gewoon dichtbij @zuidje lekker over het riet springen ik ben voor alles in eindelijk WIND nog 1 week, en dan zit ik lekker met mn luie reet op texel. en volgende week zat of zondag lekker dagje (waarsch)brouwersdam met de teamriders van Mutiny
|
|
|
Johnny Tampony
|
ik denk zuidje maar mirns lijkt me ook wel wat
|
|
|
Yourie
|
was weer tof vandaag op schier, mooi 13 meter weer. morgen vanaf 1300 uur ook weer wind
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
was ook tof op hoek van holland die deinende zee is wel leuk alleen jammer dat ie zo ver weg is.
|
|
|
Lude
|
Ik ga denk ik in de buurt zondag. Vorige week bordje doormidden geloopt; het tijdelijk vervangende bordje waar ik nu mee vaar houdt het ook niet lang vol denk ik .
(beetje zonde om naar het IJsselmeer te rijden om vervolgens na 10min weer terug te moeten rijden ; )
|
|
|
Gj
|
Lude ik heb nog wel boards te koop?
|
|
|
piede
|
En ik heb eventueel nog wel een oude te leen. Trouwens, de wind loopt al op voor lauwersoog. Wie heeft zin om mee te gaan? Bel me dan.
|
|
|
skyhigh as a
|
kijk!! zo doe je dat met boards Lude!! LOOPUHHH!!! (kost alleen altiet weer zoon geld) denk morgen ook maar effe in de buurt(zuidje) met sharky. ziet er tot nu toe mooi uit voor de 12m. zag dat de wind er inderdaad oke uit ziet vandaag voor lauw,vink net effe te ver omt erop te wagen
|
|
|
martimor
|
Jullie zijn bij zuidje... Dan kom ik daar ook met Randy. Gezellie
|
|
|
Starvin
|
Ik ben er morgen ook... eindelijk wind!