Alweer een Bridle tip

Tony

Februari 03, 2007, 17:54:38
edit2Rapporteer  
Deze week las ik een waarschuwing dat de nieuwe Ronstan katrolletjes die door Naish, Cabrina en Best (07) worden gebruikt een scherp puntje op het loopvlak hebben wat je lijn opvreet. Vandaag even naar mijn katrolletjes en bridle op mijn Waroo 07 gekeken en inderdaad op 1 katrolletje zat een heel scherp puntje en was de bridle insert al behoorlijk versleten. En dat na 3 sessies!!!! Op de andere katrol was het scherpe puntje veel kleiner en was er nauwelijks slijtage.

Het puntje kan je heel makkelijk weghalen met een klein schuurpapiertje. Dit zal de levensduur van je bridle (en jezelf) aanzienlijk verlengen.

naish fakkel06
Gast
Antwoord #1 Februari 03, 2007, 19:10:30
edit2Rapporteer  
Nog een tip. Check je katrolletjes na aankopen kite.  (pimploser_kitesmiley)En niet na een aantal sessies.   (pimploser_kitesmiley)Zo voorkom je onnodige slijtage. De katrolllen zijn en blijven een belangrijk onderdeel op iedere bow sle kite.
VincentC

Antwoord #2 Februari 03, 2007, 19:18:42
edit2Rapporteer  
Nog een tip:
Vervang die dingen gewoon na een x aantal sessies, want ze knallen ook gewoon zonder dat er slijtage te zien is, je bridle niet meer goed rolt of er scherpe stukjes aan zitten.
xxedguyxx

Antwoord #3 Februari 03, 2007, 20:48:01
edit2Rapporteer  
toppie Tongue
Jacob 81.

Geen avatar

Antwoord #4 Februari 04, 2007, 21:24:56
edit2Rapporteer  
C   :-)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.