gescheurde bow

Flywoods

Februari 25, 2007, 22:04:36
edit2Rapporteer  
Wie heeft er nog een gescheurde bow die ik voor een symbolisch bedrag over kan nemen, liefst een waroo. Ik heb een idee dat ik graag wil testen maar dat moet natuurlijk op materiaal van niet al te veel waarde.
Alsof ik niet al genoeg te doen heb trouwens, ik hoop dat ik de tijd ervoor vind.
 Huh
Rowin

Antwoord #1 Februari 25, 2007, 22:19:42
edit2Rapporteer  
Whahaha.. je hebt ook alle soorten mensen er rond lopen  (grinnik_kitesmiley)
Flywoods

Antwoord #2 Februari 25, 2007, 22:59:03
edit2Rapporteer  
Whahaha.. je hebt ook alle soorten mensen er rond lopen (grinnik_kitesmiley)

Het is ook binnen 1 zin duidelijk waar jij onder valt. Op zich wel knap om dat zo snel duidelijk te maken.

diederik

Antwoord #3 Februari 25, 2007, 23:02:00
edit2Rapporteer  
hahahaha een nieuwe wimt...dacht dat jij zo veel op mensen zoals wimt had aan te merken en nu ga je zelf aan die gekkigheid beginnen....succes in ieder geval!
J-D

Antwoord #4 Februari 25, 2007, 23:13:19
edit2Rapporteer  
Mogen we ook weten wat je wilt gaan testen?
Flywoods

Antwoord #5 Februari 25, 2007, 23:34:01
edit2Rapporteer  
Ik heb wat op Wimt en zijn ideeën aan te merken maar niet op testen in het algemeen.
Maar ik had ook zeker wat op het zeikende ongenuanceerde gewouwel van zijn tegenstanders aan te merken als de discussie had gelezen en die melden zich al weer. Vraag ik alleen maar of iemand een kite voor me heeft. Ik zei tegen Wimt dat ie hier beter niet meer kon posten om die reden en ik kan niet zeggen dat ik er nu plotseling anders over denk. Je schiet er niks mee op zei ik nog tegen em en het blijkt al weer. Is er nog niks geschreven. Triest. ben wel gek om hier te vertellen wat ik ga testen. Dat kan ik net zo goed aan de jostiband uitleggen.

Tony

Antwoord #6 Februari 26, 2007, 01:57:06
edit2Rapporteer  
Wat is er mis met de Jostiband???
diederik

Antwoord #7 Februari 26, 2007, 02:54:27
edit2Rapporteer  
Ik heb wat op Wimt en zijn ideeën aan te merken maar niet op testen in het algemeen.
Maar ik had ook zeker wat op het zeikende ongenuanceerde gewouwel van zijn tegenstanders aan te merken als de discussie had gelezen en die melden zich al weer. Vraag ik alleen maar of iemand een kite voor me heeft. Ik zei tegen Wimt dat ie hier beter niet meer kon posten om die reden en ik kan niet zeggen dat ik er nu plotseling anders over denk. Je schiet er niks mee op zei ik nog tegen em en het blijkt al weer. Is er nog niks geschreven. Triest. ben wel gek om hier te vertellen wat ik ga testen. Dat kan ik net zo goed aan de jostiband uitleggen.

Die gasten van de jostiband maken echt brute kites man!!! hehehehe...nee je hebt idd gelijk, latn we niet weer beginnen met dat gezeik...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.