Idefixe
|
als je van recht aflandig / vlagerige wind houdt is Mirns the place to be met NNO. In Friesland kun je met deze richting bijna nergens terecht ( Workum schijnt nog wel te kunnen ) Alternatieven: Noord holland, Noordzeekust, Muiderberg ( vlagerig) en strand Horst ( als je Duits spreekt)
|
|
|
dataman
Geen avatar
|
dan zal het op muiderberg en horst wel erg druk zijn. De noordzee ben ik nog niet aan toe....ik sla wel even over, hopen dat de wind weer meer uit het westen komt;-)
|
|
|
Idefixe
|
Je hoeft helemaal niet "over te slaan" hoor ( mits je vervoer hebt) Enkhuizen is bijv vergelijkbaar met Mirns en daar kun je als beginner met NNO prima terecht. Je kunt daar echt een takke eind het water inlopen en ( buiten de drukte voor de kant) prima je beginnersdingetje doen.
|
|
|
|
Marko
|
zou het vannavond nog wat worden gaat steeds harder waaien in het mooie dronten
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@Taco nee morgen wel ff naar Loog en jij?
vandaag was top op loog.tussen 22 en 25 knopen. zondag kan ik niet en dan gaat het nog harder waaien. have fun
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Weer een top sessie @ Horst. Van 14.00 tot 18.30 lekker lopen knallen
|
|
|
Marko
|
hij was geweldig he mini-me!! mooie filmpjes geschoten
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hij was perfect. Ik baalde best dat ik niet langer kon blijven. Moest namelijk nog naar verjaardag maar zag hem lekker aantrekken naar een constante 25 knp. Zal niet klagen want heb twee super dagen gehad. Sta ik ook nog op de film ;-(?
|
|
|
Goonie
|
Morgen nog mensen op mirns?....
|
|
|
Idefixe
|
geen vlieger inzetbaar voor de verwachte woei......
|
|
|
Goonie
|
Hmmmz denk dat het een strapples sessie word op Wijk Aan Zee...
|
|
|
VincentC
|
Hoest met de movie Sietse? We hebben grootste verwachtingen haha!
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
gaat er nog iemand kiten morgen? ik twijfel of er wel voldoende wind staat.
gr v niels
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen, maandag, nog gasten naar Mirns?
|
|
|
Marko
|
KBO he
|
|
|
gerwinhop
Geen avatar
|
vandaag voor het eerst op Mirns geweest en mijn eerste honderden meters gevaren! (nu snap ik pas hoe gaaf dat is) Super spot voor beginners. Voor degenen die er ook waren, ik was die stuntel met de oranje/gele Slingshot Turbodiesel. Ben wel "hooked" dus ben de aankomende tijd vast vaker op Mirns te vinden
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het was druk maar konden toch makkelijk een gaatje vinden. Was weer top.
|
|
|
tgroot
|
Mirns was geniaal vandaag, een mooie 18 tot 20 knopen denk ik. Windguru zat er goed naast. Maar Tobias niet.
Blijft een super spot, alleen het opstartveldje is echt te klein geworden . . . .
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Top dagje gister in 17-23 knots . En totaal geen last van alle kitescholen gehad. Ze bleven allemaal netjes rechts achterin.
|
|
|
|