zooitje op Mirns vandaag
Oosterbuur launcht vlieger en vliegt rechtstreeks prikkeldraad in . Natuurlijk geen safety trekken ( je vlieger zou kapot kunnen gaan )
Na de prikkeldraadcrash begon z'n vlieger weer vrolijk de lucht in te jassen. Arnold: bedankt dat je alsnog de safety van deze dombo hebt getrokken. ( de sukkel probeerde al bloedend , in het prikkeldraad hangend , nog z'n leash vast te houden Ow jé m'n vlieger gaat kapot)
Onder begeleiding van z'n vrouw en zoontje naar die Heimat terug.......
Doeiiiiii sukkel
ff daarna : Duits trutje van zo'n 60 kg lanceert iets van 10 m. Tja , dan ga je met de wind van vandaag gewoon direct vliegen
. D'r springen wat gasten bovenop , d'r wordt een beetje schaapachtig gelachen en nadat ze later met een kleiner maatje vlieger van het water afkomt doet ze het hele geintje nog een keertje. Ze vond het blijkbaar wel lekker al die kerels die er bovenop sprongen....
De plaatselijke Nl kiteschool had de lessen gecancelled maar onze Oosterburen hadden blijkbaar dringend een paar euries nodig ( Fam. in Griekenland? ) Die cursisten hebben wsch een beste bak geleerd ( niet dus) en komen we volgende week met 30 knp+ met hun eigen setje weer als brokkenpiloten op het water tegen. ( het ging tijdens de les toch ook goed? )
Ook helemaal top : Als je een beetje kunt loopen @ Mirns dan moet je dat tegenwoordig als local natuurlijk aan al die bejaarde koffiegasten van Wiebe laten zien. Dat doe je dan natuurlijk recht bij Wiebe voor de deur ( voorbij de boeienlijn) want die grens telt natuurlijk niet voor jou.
Camera op het water doet het ook altijd goed bij de bikkels: alles en iedereen moet blijkbaar oprotten want ow jee "als ik maar wel ff met m'n kadaver op dat filmpie kom."
Ik stond op de kant toen een ouwe opa ( ff flink wat jaartjes ouder dan ikkie) opmerkte "ze hebben onze aandacht blijkbaar wel nodig"
Ik had nog wel ff door kunnen varen maar de ergernis was groter dan de lol van het kiten. Ik ben dus maar vroeg naar huis gegaan...........