panda
|
hoelaat zijn jullie woensdag op mirns? dan bin ich auch da
|
|
|
Arnold
|
Wat een zieke beelden met die stok vincent! Beelden van zondag volgen nog hij wil niet renderen %#$>#> @ vinnie dat geluid wisten we wel ;-) altijd leuk als je terug kijkt haha Morgen avond probeer ik er ook te zijn als ik op tijd thuis ben .....
|
|
|
Vinni
|
HAhaha oke ;-) Mooi, word nog gezellig morgen, genoeg mensen om in de weg te varen in ieder geval Maar staat de movie al online?
|
|
|
Kevin
|
Vinni is jou movie al af??? want dit duurt te lang he (A) haha
|
|
|
Idefixe
|
Vandaag was in ieder geval F*CKING LEKKER !!!!!!!!!!!!! helemaal gesloopt , stuk , naar de kl........... tot morgen btw een lekker gevoel als je merkt dat je ook in crashes / als de zaken niet gaan zoals ze moeten, ineens door hebt dat je vlieger pcies dat doet wat je wilt. D'r komen weer een hoop nieuwe tricks aan.......
|
|
|
|
Vinni
|
Haha ik heb toch geen edit programma... Wat een klote zooi, ik loop er steeds weer tegenaan! Maar zulke geweldige beelden zijn het niet hoor En ik denk hetzelfde als die van Arnold omdat de helft tegelijk is opgenomen! Andre was namelijk constant aan't filmen met die gopro op zn bakkes..
|
|
|
Arnold
|
Haha ik heb toch geen edit programma... Wat een klote zooi, ik loop er steeds weer tegenaan! Maar zulke geweldige beelden zijn het niet hoor En ik denk hetzelfde als die van Arnold omdat de helft tegelijk is opgenomen! Andre was namelijk constant aan't filmen met die gopro op zn bakkes.. zelfs geen windows movie maker? hehe
|
|
|
Vinni
|
Haha ja maar die lust geen bestanden van een gopro of welke camera dan ook En dan moet je gaan converten wat ten kosten gaat van de kwaliteit..
|
|
|
|
|
Arnold
|
vooral de intro van kevin hahaha
|
|
|
|
|
|
|
Henning
|
Gisteravond nog op Mirns geweest van 19.00 - 22.00 en hij was AAN! Ruimte, warmte, zon en wind... wat willen we nog meer
|
|
|
Baksteen
|
Windfinder zit volgens mij telkens te laag met zijn voorspellingen, klopt dat?
|
|
|
Marko
|
Mooi commetaar in het begin.. hahaha
|
|
|
|
Idefixe
|
net thuis, rustig m'n spulletjes in de auto en dan strakkies op weg naar Minrs. Wordt een gave avondsesie
|
|
|
|
Idefixe
|
WIND: Zuidwestelijk 5-10 kn. In de kustprovincies 10-15 kn,langs de kust en boven het IJsselmeer 15-22 kn. Achter de trog met 2-5 kn toenemend. Nabij de trog in buien kans op uitschieters tot 30-35 kn. Komende dagen ziet het er bagger uit dus nog ff proberen deze avond mee te pakken
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ja maar nu is die nog niet best, en hij had al 15-22 kn moeten zijn. Veel plezier als het goed waait vanavond.
|
|
|